سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88797
|
14:03 - 1399/10/17
نسخه چاپی

یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در اردبیل+عکس

یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در اردبیل+عکس
فرمانده دوران مقدس به روند اجرایی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و ایثار و گذشت رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اعتقاد و ایمان رزمندگان اسلام باعث شد تا با وجود مشکلات و سختی‌هایی که در اجرای این عملیات وجود داشت، ایران اسلامی پیروز این عملیات غرورآفرین شدند.

به گزارش سبلان ما ،یادواره شهدای عملیات‌های کربلای 4 و 5 ظهر امروز با حضور جمعی از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، خانواده های شهدا و علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی  بصورت حقیق و مجازی در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد.

سردار مصطفی اکبری از فرماندهان دوران مقدس در این یادواره به روند اجرایی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و ایثار و گذشت رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس اظهار کرد: عملیات کربلای ۵ در بخش شمالی منطقه عملیاتی کربلای ۴ اجرا شد و در این عملیات رزمندگان با تمام توان در مقابل آتش بی امان دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: ایثار، گذشت، اعتقاد و ایمان رزمندگان اسلام باعث شد تا با وجود مشکلات و سختی‌هایی که در اجرای این عملیات وجود داشت، ایران اسلامی پیروز این عملیات غرورآفرین شدند.

این رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس بر عهدی که با ولی فقیه بسته بودند پایبند بودند و اطاعت از ولایت مهم‌ترین شاخصه رزمندگان و شهدا بود.

وی تاکید کرد: با وجود موانع مختلف و آتش بی‌امان دشمن، رزمندگان و جوانان این مرز و بوم با رشادت کامل و مدیریت جهادی توانستند در این عملیات بر دشمن فائق آمده و تحولی در روند جنگ ایجاد کنند.

اکبری ادامه داد: پس از عملیات کربلای ۵ بود که دشمنان به واهمه افتاده و در صدد آتش‌بس برآمدند چرا که دشمن باور نمی‌کرد جوانان ایران اسلامی بتوانند در مقابل موانع و آتشبار بسیار مجهز که حاصل حمایت استکبار بود، ایستادگی کرده و پیروز عملیات‌های مختلف باشند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد