سرویس: اقتصادی
کد خبر: 88963
|
10:22 - 1399/10/27
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

ثبت رکورد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اردبیل

ثبت رکورد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اردبیل
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در 9 ماهه اول سال جاری تعداد 147 قرارداد با سرمایه گذاران منعقد گردید که این آمار یک رکورد تاریخی برای شهرک های صنعتی استان محسوب می شود.

به گزارش سبلان ما، محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه در سال گذشته، بیشترین واگذاری ها در شهرک های صنعتی استان اتفاق افتاد، لیکن این آمار در سال جدید از جهش فوق العاده ای برخوردار بوده است به طوری که از 100 قرارداد واگذاری در سال گذشته به 147 قرارداد در 9 ماهه اول سال جاری رسیده ایم.

وی این میزان واگذاری ها را بیش از 51 هکتار زمین صنعتی برشمرد و افزود: از نظر واگذاری مساحت زمین نیز به یک رکورد بی سابقه دست یافته ایم که در طول دوران تاسیس شهرک های صنعتی استان بی سابقه بوده است به نحوی که در سالیان گذشته و در بهترین حالت ممکن، بیش از 34 هکتار واگذاری زمین صنعتی نداشته ایم که آن هم در سال گذشته محقق شده بود.

اهلی افزود: از ابتدای تاسیس شرکت شهرک های صنعتی اردبیل تاکنون، بیش از 1400 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین شهرک صنعتی اردبیل(2) با بیش از 600 قرارداد، بیشترین سهم را در واگذاری ها به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل این افزایش واگذاری ها را نشانگر افزایش میل به سرمایه گذاری ها در شهرک های صنعتی استان دانست که نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان خواهد بود.

وی ادامه داد: تلاش می شود تا با تامين زيرساخت ها در شهرک های صنعتی، میزان سرمایه گذاری ها در استان افزایش یابد هرچند ممکن است کاستی هایی نیز در این راه وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام.آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد