سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88970
|
15:44 - 1399/10/27
نسخه چاپی

در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد؛

همایش دانش آموزان مکتب سلیمانی در اردبیل + عکس

همایش دانش آموزان مکتب سلیمانی در اردبیل + عکس
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل از برگزاری همایش دانش آموزان مکتب سلیمانی در اردبیل خبرداد

امین صادقی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از برگزاری همایش دانش آموزان مکتب سلیمانی در اردبیل خبرداد و گفت: این همایش با حضور سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، حجت الاسلام جعفرزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام نصیری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، نقی پور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل و توانا مسئول دبیرخانه بینش مطهر و اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اردبیل در مسجد محمدیه برگزار شد.

صادقی به تبین اهداف این همایش پرداخت و گفت: آشنایی دانش آموزان با سیره عملی و رفتاری سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه مقاومت از مهمترین اهداف همایش دانش آموزان مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه سخنان خود به لزوم الگوسازی برای دانش آموزان پرداخت و گفت: در دنیای کنونی که قهرمانان پوشالی توسط دشمنان ملت در قالب تهاجم فرهنگی به نوجوانان و جوانان ارئه می شود، این وظیفه ما است که با رصد و آسیب شناسی وقایع و رخدادها، ضمن روشنگری های لازم، قهرمانان واقعی را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنیم.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اردبیل در ادامه سخنان خود به رزمایش کمک مومنانه نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان اردبیلی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با جمع آوری کمکهای نقدی و پس اندازهای شخصی خود 6000 بسته کمک معیشتی به خانواده های کم برخوردار اهدا کردند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز ادامه دهندگان راه شهدای دانش آموان در دوران دفاع مقدس هستند، گفت: نوجوانان و جوانان امروز با قدم گذاشتن در مکتب حاج قاسم، نقش سازنده ای در تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد