سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89023
|
16:43 - 1399/10/30
نسخه چاپی

موسوی؛

رئیس بورس گفت نمی توانم در برابر تظلم خواهی مردم بی تفاوت باشم/ اصل استعفای «قالیباف اصل» درست است

رئیس بورس گفت نمی توانم در برابر تظلم خواهی مردم بی تفاوت باشم/ اصل استعفای «قالیباف اصل» درست است
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای قالیباف در خصوص استعفایش از سمت ریاست سازمان بورس گفت که خسته شدم و عذاب روحی می کشم، مسئولیت سنگینی است، نمی شود در مقابل این‌همه تظلم خواهی های مردم بی تفاوت باشم.

به گزارش سبلان ما ، «سید کاظم موسوی»، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار  راه دانا؛ درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور رئیس سازمان بورس گفت: جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس امروز با حضور رئیس مجلس، وزیر اقتصادی و رئیس سازمان بورس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه درباره سیر نزولی بازار سرمایه وبورس به طور مفصل بحث و گفتگو صورت گرفت ادامه داد: بحث ها مطرح شد منتظریم تا انشاالله نتیجه این مباحث برای مردم و سرمایه گذاران در بورس راهگشا باشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی در پاسخ به اینکه در این جلسه درباره استعفای آقای قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس هم مطلبی مطرح شد یا نه عنوان کرد: بحث استعفای وی مطرح شد و آقای دژپسند هم گفتند که از 2 تا 3 ماه پیش این مسئله مطرح است.

موسوی با بیان اینکه رئیس سازمان بورس استعفا داده و استنباط من هم این است که دیگر به این سازمان برنمی گردد تاکید کرد: آقای قالیباف در این باره گفت که خسته شدم و عذاب روحی می کشم، مسئولیت سنگینی است، نمی شود در مقابل اینهمه تظلم خواهی های مردم بی تفاوت باشم.

وی با اشاره به اینکه برای طرف مردم هستیم تا مشکلاتشان حل شود نه آقای قالیباف اصل تصریح کرد: اینکه چرا وضع شاخص های بورسی اینگونه دچار نوسان شد نکته ای است که دلایل متعددی دارد، از جمله اینکه هماهنگی با وزارت صمت و بانک مرکزی وجود ندارد و همین باعث می شود به بازار سرمایه ضربه جدی وارد شود.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد