سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89025
|
16:31 - 1399/10/30
نسخه چاپی

برای اولین بار در کشور انجام گرفت؛

راه اندازی شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا در اردبیل

راه اندازی شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا در اردبیل
شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا برای اولین بار در سطح کشور در اردبیل راه اندازی شد.

 راشد پرستار عضو هیئت رئیسه مجمع تشکلهای سازمان های مردم نهاد کشور  در گفتگو باسبلان ما ، از راه اندازی شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا برای اولین بار در کشور به همت دبیرخانه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مجمع جوانان استان اردبیل خبرداد و گفت: هدف از ایجاد شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا خروج از حالت فعالیت جزیره ای و هدفمند شدن فعالیت سازمانها با تعامل با سازمانهای مردم نهاد است.

وی افزود: این شبکه در زمینه حمایت از کالای ایرانی با شناسایی و معرفی ظرفیتها و تولیدات داخلی باکیفیت که مشابه‌خارجی آنها بیشتر مورد توجه قرار گرفته ، خواهد کوشید .

اولین جلسه رسمی شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا امروز در مورخه ۳۰ دی ماه در محل استانداری اردبیل با حضور مدیرکل امنیتی ،انتظامی و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تشکیل و اعضای هیات رئیسه شبکه استانی حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا معارفه شدند.

در  پایان این جلسه راشد پرستار، بهنام خیراندیش ، محمد حسام امینی نصب و ژیلا اقا غفاری به ترتیب به عنوان رئیس ، نایب رئیس ،سخنگو و دبیر  شبکه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا  در استان اردبیل معرفی شدند.

 

انتهای پیام/ ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد