سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89035
|
18:04 - 1399/11/01
نسخه چاپی

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل خبرداد:

پرداخت ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان اردبیل

پرداخت ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان اردبیل
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: در مرحله اول و دوم حمایت از واحدها و مشاغل آسیب دیده از کرونا، ۱۵۷ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش سبلان ما ، حسین وطن دوست در جلسه کمیته اقتصادی ستاد مدیریت استانی کرونا افزود: ۱۰۲ میلیارد تومان از این میزان در مرحله اول و ۵۵ میلیارد تومان در مرحله دوم پرداخت شده است.

وی بیان کرد: این تسهیلات به آسیب دیده های کرونا در حوزه های گردشگری ،فرهنگ و هنر، ورزش و ودیعه مسکن پرداخت شده است.

وطن دوست اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات برای ثبت نام کنندگان بخش گردشگری و ورزشی تا پایان بهمن و برای ثبت نام کنندگان بخش فرهنگ و هنر تا پایان اسفند ادامه دارد.

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل تصریح کرد: پرداخت اقساط این تسهیلات از اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می شود و  لازم است اطلاع رسانی های لازم به دریافت کنندگان این تسهیلات از سوی بانک ها و دستگاههای اجرایی مرتبط انجام شود.

وی بر اطلاع رسانی به افراد ثبت نام کننده برای بهره مندی و دریافت تسهیلات در موعد مقرر ازسوی دستگاههای مرتبط تاکید کرد و خواستار همکاری بانک های عامل در پرداخت ها شد.

در این جلسه نمایندگان اداره کل میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ورزش و جوانان، اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و بانک ها گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای معرفی و پرداخت تسهیلات کرونایی در حوزه های خود ارائه کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد