سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89043
|
08:38 - 1399/11/02
نسخه چاپی

بارش سنگین برف در اردبیل+ عکس و فیلم

بارش سنگین برف در اردبیل+ عکس و فیلم
بارش سنگین برف همزمان با نخستین روز از بهمن ماه در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شد و سطح آن در دربرخی نقاط از مرکز استان حداقل به نیم متر رسید.

به گزارش سبلان ما ، بارش سنگین برف همزمان با نخستین روز از بهمن ماه در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شد و سطح آن در دربرخی نقاط از مرکز استان حداقل به نیم متر رسید.

انتظار می رود با تداوم بارش برف طی روزهای آتی بسیاری از جاده ها و حتی داخل شهرها مسدود شود و مردم از هم اکنون انتظار زیادی از دستگاه های مربوطه راهداری و شهرداری ها برای رفع مشکلات و بازگشایی معابر، جاده های بین شهری و روستایی و داخل شهرها را دارند.  

در این میان شهرداری اردبیل هم از آغاز عملیات نمک پاشی و برف روبی معابر اصلی شهر توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری اردبیل خبر داده و تمامی معابر ویژه شهر اعم از تقاطع های غیرهمسطح و شهرک های دارای سرازیری و سراشیبی و معابرهای حساس همچون خیابانهای منتهی به بیمارستانها،درمانگاهها،کلانتری ها و مراکز خدمتی، با اولویت توسط نیروهای خدمات شهری در حال نمک پاشی و برف روبی است.

اما در این میان برخی از مناطق  شهری هستند که به علت عدم تدابیر لازم  و پایان تعمیرات زیرساختانی مشکلاتی برای عبور مردم و خودروها به وجود آورده اند و نیازمند رسیدگی هستند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد