کد خبر: 89044
|
09:36 - 1399/11/02
نسخه چاپی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل خبرداد :

خدمت رسانی ۴۲۰ راهدار در محورهای مواصلاتی اردبیل/ مسیر ۵۰۵ روستا در استان اردبیل بازگشایی می شود

خدمت رسانی ۴۲۰ راهدار در محورهای مواصلاتی اردبیل/ مسیر ۵۰۵ روستا در استان اردبیل بازگشایی می شود
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و گفت: از شب گذشته تاکنون 420 راهدار با ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای مواصلاتی استان مشغول فعالیت هستند تا محورهای مواصلاتی استان و جاده های منتهی به روستاها را بازگشایی کنند.

به گزارش  سبلان ما ، فرهاد عبدالعلی پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اخرین وضعیت عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی اردبیل پرداخت و گفت:  طبق گزارشات  یکم  مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، ۴۲۰ نفر نیروی راهداری با ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات در جاده‌ها و راهدارخانه‌های استان مستقر شده و به مردم خدمت می‌کنند. 

وی در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات بازگشایی محورهای مواصلاتی استان اردبیل و جاده های مناهی به روستاها پرداخت و گفت: تاکنون مسیر ۳۹۱ روستا برف‌روبی شده و جاده های منتهی به ۵۰۵ روستا نیز درحال بازگشایی است.

عبدالعلی پور گفت: در محور اردبیل به نمین  که شامل گردنه حیران می شود ۲۷ دستگاه ماشین الات راهداری به همراه ۳۹ نفر از پرسنل راهداری مشغول فعالیت هستند.

عبدالعلی پور در ادامه سخنان خود به محور  سرچم نیز اشاره کرد و گفت: در این محور نیز ۲۸ دستگاه ماشین الات راهداری به همراه ۴۱ نفراز پرسنل راهداری مشغول راهگشایی هستند.

وی به گردنه صائین در شهرستان نیر نیز اشاره کرد و گفت: در این محور نیز ۲۷ دستگاه ماشین الات راهداری به همراه 30 نفر از پرسنل راهداری مشغول فعالیت و بازگشایی مسیر هستند.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل به محور اردبیل به سمت گرمی و بیله سوار نیز اشاره کرد و گفت: در این محور نیز 27 دستگاه و ماشین الات راهداری به همراه ۴۲نفر از پرسنل راهداری مشغول مسیرگشایی هستند.

وی به  محور سه راهی صحرا واقع در مسیر  مشگین شهر به سمت پارس آباد اشاره کرد و گفت: در این محور نیز 33 دستگاه ماشین الات راهداری به همراه ۳۷نفر از پرسنل راهداری به بازگشایی مسیر اقدام کرده اند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد