کد خبر: 89089
|
12:27 - 1399/11/05
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

وظیفه دستگاه قضایی، حمایت از اشتغال و تولید در استان اردبیل است/ با بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها برخورد می شود

وظیفه دستگاه قضایی، حمایت از اشتغال و تولید در استان  اردبیل است/ با بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها برخورد می شود
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه واگذاری سبلان پارچه به مالک اصلی گفت: حمایت از تولید و اشتغال استان اردبیل وظیفه دستگاه قضا است  و در این زمینه با سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش سبلان ما ،ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه واگذاری سبلان پارچه به مالک اصلی گفت: حمایت از تولید و اشتغال استان اردبیل وظیفه دستگاه قضا است  و در این زمینه با سوء مدیریت ها و بی تدبیری ها قاطعانه برخورد می شود.

عتباتی به سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه اشاره کرد و گفت این سفرها برکات زیادی برای استان‌ها داشته است بطوریکه حل پرونده کشت و صنعت مغان و سبلان پارچه از برکات این سفرها محسوب می شود.

 وی به مشکلات شرکت سبلان پارچه اشاره کرد و گفت: مشکلات این شرکت از سال ۹۳ تاکنون مطرح بوده و این موضوع در جریان سفر حجت الاسلام رئیسی، به استان اردبیل پیگیری و مورد بحث قرار گرفت.

عتباتی با بیان اینکه موضوع سبلان پارچه دغدغه جدی استان در حوزه اشتغال و تولید است گفت:  با وجود همه مشکلات و ورشکستگی این شرکت بزرگ، با حمایت های انجام گرفته چراغ کارخانه روشن ماند تا امروز شاهد بازگشت چرخه تولید به این مجتمع عظیم باشیم.

وی به به سفر رئیس قوه قضائیه به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام رئیسی در این سفر با حضور در مجتمع سبلان پارچه از نزدیک در جریان مشکلات این مجتمع تولیدی قرار گرفت و دستور پیگیری پرونده را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه سخنان خود از اقدامات مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان اردبیل  و امور مالیاتی استان در زمینه مساعدت و همکاری رفع مشکلات این واحد تولیدی قدردانی کرد و گفت: با رفع موانع و انتقال قانونی سعی ما حفظ نظم و انضباط موجود بر طبق قانون تجارت و مدنی در راستای افزایش اشتغال و تولید و رونق اقتصاد در استان اردبیل است.

وی در پایان سخنان خود به مشکلات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: کار دستگاه قضایی در خصوص پرونده های کشت و صنعت مغان و کارخانه سبلان پارچه هنوز تمام نشده  و این دستگاه پیگیر پرونده است  و با هرگونه بی تدبیری، سوء مدیریت که منجر به ایجاد خلل در تولید و اشتغال این دو مجتمع عظیم اقتصادی شود به شدت برخورد خواهد کرد.

عتباتی به طلبکاران سبلان پارچه نیز اشاره کرد و گفت: از این به بعد طلبکاران باید به خود شرکت مراجعه و در مورد بدهی های خود صحبت کنند.

 وی افزود: منابع در اختیار سبلان پارچه نیز تحت نظارت دستگاه قضایی است و پرونده های موجود در این خصوص نیز در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد