سرویس: استانی
کد خبر: 89094
|
17:47 - 1399/11/05
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

۲۰ کیلومتر از پروژه چهار بانده پارس آباد سال ۱۴۰۰ افتتاح می شود

۲۰ کیلومتر از پروژه چهار بانده پارس آباد سال ۱۴۰۰ افتتاح می شود
استاندار اردبیل گفت: تقویت پروژه چهار بانده پارس آباد به سربند در فاز های اول و دوم مورد توجه قرار گرفته و در تلاش هستیم ۲۰ کیلومتر این مسیر در سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش سبلان ما، اکبر بهنام جو در جلسه حل موانع پروژه چهار بانده سربند به سه راهی مشکین شهر، اظهار داشت: برای گرفتن مجوز و اعتبار لازم این پروژه فعالیت زیادی انجام شده و انتظار داریم با پیشرفت ملموس این پروژه حلاوت بهره برداری آن تا پایان سال برای مردم خوشایند باشد.

وی برای حل هر گونه معارض و تداخل موجود در مسیر پروژه چهار بانده قول مساعد داد و افزود: پیمانکار و کارفرما راه و شهرسازی هرگونه معارض در مسیر پروژه و جابجایی تیر برق ها و سایر  شبکه های زیرساختی را حل و فصل کنند.

استاندار اردبیل از مدیرعامل کشت و صنعت مغان، مدیرعامل توزیع برق و مدیر منابع طبیعی خواست نسبت به حل موانع مسیر و پروژه مورد نظر اقدام کنند.

بهنام جو با تاکید بر اینکه پیمانکار نیز باید کل انرژی خود را برای تکمیل این پروژه بکار گیرد افزود: پیمانکار با نظارت اداره کل راه و شهرسازی باید ۱۰ کیلومتر اول پروژه را تکمیل و در اختیار این اداره کل قرار دهد.

گفتنی است استاندار اردبیل در بدو ورود به شهرستان پارس آباد با حضور در کارگاه پروژه چهار بانده سربند مشکین شهر حاضر و در جریان روند عملیات اجرای این پروژه مهم استان قرار  گرفت.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد