سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89226
|
19:56 - 1399/11/14
نسخه چاپی

مادر شهید ایوب معادی؛

ولایت پذیری، خودباوری و توکل به خداوند، رمز موفقیت شهدا است/ غرب زدگان خواب آلود، از رویای برجام بیدار شوند

ولایت پذیری، خودباوری و توکل به خداوند، رمز موفقیت شهدا است/ غرب زدگان خواب آلود، از رویای برجام بیدار شوند
مادر شهید ایوب معادی،اتکا به خود و توان داخلی را تنها راه رسیدن به سعادت، پیشرفت و امنیت نام برد و گفت: موقع آن رسیده است که غرب زدگان خواب آلود از رویای برجام بیدار شوند و به اندازه توان خود گام بردارند.

به گزارش سبلان ما ، مادر شهید ایوب معادی از شهدای انقلاب اسلامی اردبیل با بیان اینکه شهدا خودباوری را از امام خمینی(ره) یادگرفته بودند، گفت: جوانان دوران انقلاب، جوانان خودساخته ای بودند که استکبارستیزی را باورکرده بودند و سعادت ملت ایران را در حرکت های ناب  انقلابی و عمل به آموزه های اسلام می دیدند.

وی به وضعیت موجود جهان از ویروس کرونا گرفته تا انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز همه مکاتب ساخته بشر در حال نابودی است و این در حالی است که اسلام ناب روز به روز مقتدر و توانمند می شود.

مادر شهید معادی  به پیشرفت علم و تکنولوژی  و رسوایی دشمنان اشاره کرد و گفت: امروز با وجود تلویزیون و شبکه های اجتماعی دیگر چیز پنهانی وجود ندارند و  مردم با استفاده از گوشی های همراه خود واقعیت های تلخ و بدون سانسور ابرقدرت ها را به جهان مخابره می کنند.

وی با بیان اینکه تولید بشر غرب، امروز کار دست آنها داده و بلای جان امپراطوری رسانه ای غرب شده است، گفت: انتخابات آمریکا چهره واقعی آنها را در جهان به نمایش گذاشت و همگان دیدند که ابرقدرت جهان، پوشالی است.

این مادر شهید  ولایت پذیری،  خودباوری و توکل بر خدا را رمز موفقیت شهدا عنوان کرد و گفت:موقع آن رسیده است که غرب زدگان خواب آلود از رویای برجام بیدار شوند و به اندازه توان خود گام بردارند و مطمئن باشند که خداوند متعال  حامی آنها خواهد بود همانطور که در دوران انقلاب اسلامی و 8سال جنگ تحمیلی نیز از مخلصان و وفاداران به اسلام و انقلاب  حمایت کرد و پیروزی را نصیب ملت ایران کرد بازهم اگر مسئولان به اخلاص و  خودباوری مردان آن دوران برسند قطعا امدادهای الهی نیز نصیب آنها خواهد شد.

تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند دانشمندانی در تراز شهید فخری زاده است

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز در این دیدار از شهدای دانشجو به عنوان الگوهای دانشجویان امروز نام برد و گفت: شایسته است جوانان  به ویژه دانشجویان با الگوپذیری از شهدای دانشجو متعهدانه در راه کسب علم و دانش قدم بردارند تا با تحصیل همراه با تهذیب بتوانند نقش سازنده ای در گام دوم انقلاب ایفا کنند.

وی پیشرفت های روز افزون ایران اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری دانشمندان انقلابی و جهادی همچون شهید محسن فخری زاده عنوان کرد و گفت: رسیدن به تمدن نوین اسلامی مستلزم  روحیه انقلاب، کار جهادی نخبگان و جوانان است.

فرازی از زندگی نامه شهید ایوب معادی

شهید ایوب معادی از شهدای انقلاب اسلامی اردبیل است که  ضمن مبارزات اسلامی گسترده‌ای در اردبیل و  بابلسر  به دست ماموران سفاک ساواک به شهادت نائل آمد.

شهید معادی به همراه دوستان دانشجوی خود در مدرسه‌ی عالی بابلسر و در شهرهای اطراف آن فعالیت چشمگیر انقلاب داشت و در گیلان، مازندران و زادگاهش اردبیل موج گسترده‌ای در تیرماه 1357 ایجاد کرد. وی به جهت فعالیت های مبارزاتی خود بارها مورد پیگرد شهربانی و ساواک واقع شده بود که در شهریور سال 1356 دستگیر، شکنجه و مورد بازجویی مفصل در کمیته‌ی مشترک ضد خرابکاری تهران  قرار گرفت.

سرانجام روز 24 تیر 1357، در بابلسر بر اثر شدت ضربات مامورین شهربانی و ساواک به شهادت رسید. ساواک پس از انتقال پیکر وی به بیمارستان بابل،‌‌‌ علت مرگ او را سکته مغزی اعلام و از تحویل جنازه به خانواده وی امتناع کرد. سرانجام پیکر شهید ایوب معادی پس از 12 روز به خانواده تحویل داده شد که ابتدا به چالوس و از آنجا به اردبیل منتقل شد و در گلزار شهدای علی‌آباد به خاک سپرده شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد