سرویس: ورزشی
کد خبر: 89294
|
20:21 - 1399/11/18
نسخه چاپی

نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل خبرداد:

دوره مربیگری فوتبال AFC.C در اردبیل برگزارشد

دوره مربیگری فوتبال AFC.C در اردبیل برگزارشد
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل از برگزاری دوره مربیگری فوتبال AFC.C در اردبیل خبر داد.

به گزارش سبلان ما ، دوره مربیگری فوتبال AFC.C باحضور مربیانی از استان های مختلف به میزبانی اردبیل برگزار شد که در این دوره سید مهدی رحمتی مربی شهر خودرو و مسعود شجاعی مربی تراکتور سازی نیز حضور داشتند.

صمدنوتاش خصوص برگزاری این دوره در اردبیل، اظهار داشت برگزاری دوره های مربیگری در استان اردبیل اولویت است که با همکاری و حمایت فدراسیون فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان استان، دوره مربیگری AFC.C در اردبیل برگزار شد.

وی افزود: دوره مربیگری فوتبال سطح D آسیا به مدرسی استاد مهدی نوروزی و سطح C آسیا به مدرسی استاد صادق پور حسین (از تبریز) در شهر اردبیل برگزار شد که در این دوره ها ۴۰ نفر از واجدان شرایط از سراسر کشور و شهرستان‌های استان اردبیل در شهر اردبیل حضور داشتند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: دروس تئوری بصورت آنلاین و دروس عملی این دوره ها نیز با مجوز ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مدت ۱۵ روز برگزار شد که در پایان مربیانی که در آزمون عملی و تئوری نمره مدنظر را کسب کرده بودند، مدرک مربیگری مربوطه را دریافت کردند

نوتاش برگزاری این دوره ها را در ارتقای دانش مربیان بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: در این دوره مربیان مطرح همچون سید مهدی رحمتی و مسعود شجاعی حضور داشتند.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد