سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89305
|
21:17 - 1399/11/19
نسخه چاپی

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انجام گرفت؛

افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج در استان اردبیل +عکس

افتتاح پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج در استان اردبیل +عکس
پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی استان اردبیل با حضور جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در سراسر استان اردبیل به بهره برداری رسید.

به گزارش سبلان ما ، پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت، عمران و آبادانی استان اردبیل با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در هشتمین روز از دهه مبارک فجر در سراسر استان اردبیل به بهره برداری رسید.

سردار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این پروژه ها که بصورت نمادین در بخش مرادلوی شهرستان مشگین شهر برگزار شد به تشریح جزئیات پروژه های مورد بهره برداری اشاره کرد و گفت: پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج با همکاری خیرین، نهادها و ارگانهای دولتی در سراسر استان پیگیری  و اجرایی شدند.

وی در ادامه سخنان خود به سفر سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این سفر 9 پروژه تعریف شده بود که سال گذشته بدلیل عدم تامین منابع مالی با مشکلاتی روبه رو بودیم که بسیاری از این پروژه ها امروز با همکاری مردم و نهادها به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان اردبیل و درمانگاه شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: این دو پروژه به دلیل کمبود اعتبار فعلا در حال رکود است ولی سایر پروژه ها به پایان رسیده و آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه استخر سرپوشیده شهرستان پارس اباد در هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسیده است، گفت: پمپ بنزین ستاد و سه ساختماد مربوط به صالحین که با 25 درصد پیشرفت متوقف شده بود امروز اماده بهره برداری است.

سردار بابازاده  افتتاح پروژه های محرومیت زادیی در استان اردبیل را نتیجه ایثار و روحیه جهادی بسیجیان عنوان کرد و گفت: با کمک های خیرین و جهادگران 61 سالن صالحین و 10 سالن 9دی با هزینه ای بالغ بر 51 میلیارد تومان در استان اردبیل آماده افتتاح و بهره برداری است.

وی از افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در حوزه های مقاومت عنبران و شهرستان های نمین  و سرعین خبرداد و گفت:  15 پروژه نیز در این مناطق طی سالهای 98 تا 99 اجرا شده و اماده بهره برداری است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به ابعاد مختلف خدمت رسانی به مردم استان اردبیل اشاره کرد و گفت: علاوه بر راه سازی و اعزام 2هزار زائر به مشهد مقدس، در امر اشتغالزایی نیز 210 هکتار مزرعه کشاورزی را سامان داده و در بخش سلامت نیز با طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیش از 97درصد جمعیت استان اردبیل توسط بسیجیان غربالگری شده است.

عکس: محمد مددی

 انتهای پیام/ج.م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد