سرویس: سیاسی
کد خبر: 89323
|
18:46 - 1399/11/21
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان سرعین:

22 بهمن یادمان حماسه پیروزی و اوج تبلور مقاومت ملت ایران علیه طاغوت است

22 بهمن یادمان حماسه پیروزی و اوج تبلور مقاومت ملت ایران علیه طاغوت است
امام جمعه شهرستان سرعین گفت: یوم‌الله 22 بهمن و طلوع نور و فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادمان حماسه پیروزی واوج تبلور و به بار نشستن مقاومت و پایمردی های ملت آزادیخواه ایران علیه ظلم و ستم و خفقان رژیم پهلوی و روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.

 حجت الاسلام اصغری امام جمعه شهرستان سرعین در گفتگو با  سبلان ما ، به  چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: یوم‌الله 22 بهمن و طلوع نور و فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادمان حماسه پیروزی واوج تبلور و به بار نشستن مقاومت و پایمردی های ملت آزادیخواه ایران علیه ظلم و ستم و خفقان رژیم پهلوی و  روز ادای احترام به مقام شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌اند.

وی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز نظام "جمهوری اسلامی ایران" چهل دو ساله شد و نقشه دشمنان برای خودشان به کابوسی هولناک تبدیل شد. کم نبودند رؤسای جمهور آمریکا، نخست وزیران اسرائیل، پادشاهان انگلیسی و سعودی که در اندیشه پایان شش ماهه و یکساله جمهوری اسلامی مردند و آرزو به گور بردند؛ تنشان خوراک مار و عقرب شد و روح پلیدشان تا ابد در آتش قهر الهی سوزان و در عذاب خواهد بود.

امام جمعه شهرستان سرعین خاطرنشان کرد: تغییر دولت آمریکا به معنای تغییر خوی استکبار این کشور تروریستی نبوده و هرگز نباید به لبخندهای فریبکارانه آمریکا اعتماد کرد، و باید دانست که هدف تمامی دولتهای آمریکا از اول انقلاب تا بحال براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. به همین خاطر باید هر گونه مذاکره مجدد با آمریکا طبق فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی الامام الخامنه ای (مدظله العالی) که فرمودن رفع تمامی تحریم ها در عمل توسط آمریکا شرط اصلی بازگشت ایران به تعهدات برجامی می باشد و هیچ وقت نباید با دیپلماسی التماس که وزارت خارجه ما و سیاستمداران غربی بیان می کنند مذاکره کرد.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور به داد مردم مظلوم کم در آمد برسند.

حجت الاسلام اصغری در بخش دیگری از سخنان خود از اقتدار و عزت قاطع قوه قضائیه که در شان نظام جمهوری اسلامی ایران است قدردانی کرد و گفت: امیدواریم قوه قضائیه در مسیر برخورد با دانه درشت ها وظیفه خود را انجام داده و برای قوای دیگر الگو باشد.

وی افزود: انتظار داریم دولت در آخرین ماههای فعالیت خود کمر همت برای خدمت رسانی به ملت قهرمان ایران ببندند تا مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی افسار گسیخته آنان را به زحمت نیاندازد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد