سرویس: ورزشی
کد خبر: 89326
|
19:38 - 1399/11/21
نسخه چاپی

با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام گرفت؛

مراسم افتتاحیه سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل + عکس و فیلم

مراسم افتتاحیه سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل + عکس و فیلم
سالن سرپوشیده دو و میدانی اردبیل با حضور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی رسما به بهره برداری رسید.

به گزارش سبلان ما ، سالنسرپوشیده دوومیدانی اردبیل با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، صدیف بدری رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس، حجت الاسلام موسوی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی  رسما به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در این مراسم گفت: مجلس به عنوان ریل گزار و دولت به عنوان مجری است، ما تا روز آخر در خدمت دولت هستیم، دولت زحمت می‌کشد هرچند شاید با آن چیزی که مردم انتظار دارند فاصله داریم.  

وی با بیان اینکه اردبیل کلکسیونی از ورزش‌هاست، گفت: اگر زیرساخت‌ها برای جوانان اردبیل فراهم بشود و برای این جوانان ارزش قائل بشویم، اتفاق‌های بسیار خوبی خواهد افتاد.  

این نماینده مجلس از راه اندازی خانه جوان استان به عنوان مطالبه دیگر جوانان این مرز و بوم نام برد و گفت: شایسته است در این خصوص نیز تمهیدات لازم را برای احداث خانه جوان اردبیل اتخاذ شود.

رشد ورزش استان در گرو توسعه زیرساخت‌های ورزشی است

اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل  نیز در آئین افتتاح سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی، گفت: توسعه زیرساخت‌‌های ورز‌شی نقش مهمی را در رشد ورزش استان دارد که باید به همین شکل به این مورد توجه ویژه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: سالن ورزشی سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی یکی از بهترین نمونه‌های این نوع سالن‌ها در کشور است که با تلاش اداره کل ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و وزارت ورزش به بهره‌برداری رسید.

استاندار اردبیل گفت: اعتقاد داریم که ورزش مخصوصا در چنین شرایطی در سلامت جامعه نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند.  

عکس:عکاس: سید علی صالح

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد