سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89327
|
20:04 - 1399/11/21
نسخه چاپی

در نشست مطالبه گری مجمع جوانان استان با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد؛

نباید از انتقاد جوانان ترسید/ رشد دموکراسی در جمهوری اسلامی چشم گیر است/خانه جوان اردبیل، احداث می شود

نباید از انتقاد جوانان ترسید/ رشد دموکراسی در جمهوری اسلامی چشم گیر است/خانه جوان اردبیل، احداث می شود
وزیر ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست مطالبه گری مجمع جوانان اردبیل با بیان اینکه نباید از انتقاد جوانان ترسید، گفت: رشد دموکراسی در جمهوری اسلامی چشم گیر است.

به گزارش سبلان ما ، مسعود سلطانی‌فر  عصر امروز در مجمع جوانان استان اردبیل به مشکلات جوانان اشاره کرد و با بیان اینکه در سال ۹۲ زیر ۱۰۰ بوده ولی الان سه هزار را رده کرده است، گفت: یکی از اقدامات خوب ما تربیت مدیران و کادر آینده استانی است. در بخش توسعه تشکل های مردم نهاد رشد خوب کمی داشته ایم.

وی با بیان اینکه  دیگر برای ما رشد کمی مهم نیست و باید به رشد کیفیتی بیشتر بها بدهیم گفت: باید از بین این جوانان مدیران آینده کشور را تربیت کنیم.  

سلطانی فر  با بیان اینکه هدف ما از راه اندازی تشکل های مردم نهاد میدان دادن به جوانان جهت کسب تجارب میدانی است، گفت: نهادهای مدنی ابزاری هستند که پایه های نظام را مستحکم تر می کند. هرچه این پایه مستحکم تر باشد امنیت بیشتری در آن کشور ایجاد می‌شود.

وی به منافع کشور اشاره کرد و با بیان اینکه هیچگاه نباید از انتقاد جوانان ترسید، گفت: جوانان ثابت کردند که منافع کشور برایشان مهم است و حضور در نهادهای مدنی قطعا به پیشرفت کشور کمک می‌کند.  

وزیر ورزش و جوانان به مردم سالاری نیز اشاره کرد و گفت: رشد دموکراسی در جمهوری اسلامی چشم گیر بوده است. هیچ کس فکر نمی‌کرد در سایه حکومت دینی این مردم سالاری و دموکراسی ایجاد شود.

احداث خانه جوان استان اردبیل، اولویت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ 

وزیر ورزش و جوانان استان اردبیل  در پاسخ به مطالبات   فعالان سمن‌های استان اردبیل نیز گفت: احداث خانه جوان استان اردبیل با تخصیص زمین از سوی اداره کل استان و تامین بودجه از طرف وزارت ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ شروع می‌شود.  

وی به تشکل های مردم نهاد نیز اشاره کرد و گفت: در بحث ان‌جی‌او ها  نیز رشد کمی بسیار خوبی داشتیم، اما در کنار این رشد کمی باید به بحث توانمندسازی ان‌جی‌او ها نیز توجه بیشتری داشته باشیم چرا که همین ان‌جی‌او ها خواستگاه بسیاری از مدیران آینده کشور خواهد بود.  

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد