سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89631
|
16:25 - 1399/12/12
نسخه چاپی

یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد پارس آباد+ عکس

یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد پارس آباد+ عکس
یادواره شهید گمنام دانشگاه آزاد پارس آباد همزمان با سالروز تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام در دانشگاه آزاد پارس آباد برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، پیش از ظهر امروز  یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد همزمان با ۱۲ اسفند ماه سالروز به خاکسپاری شهدای گمنام در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی پارس آباد با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد امام جمعه, فرمانده ناحیه مدیر کل بنیاد حفظ و آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل و جمعی از دانشجویان شهرستان پارس آباد در این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد در این یادواره به ایثارگری های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت:شهدای هشت سال دفاع مقدس امتداد شهدای دشت کربلا هستند و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید محسن حججی بسیار شبیه شهدای کربلا و حضرت امام حسین و ابوالفضل العباسعلیهم السلاماست .
باقری با اشاره به رشادتهای شهدای اسلام ومدافعان کشور ، استواری دین اسلام و پیروزی حق بر  باطل  را در سایه خون همین شهیدان و ایثارگران و  صبوری پدران و مادران آنها دانست.

علی واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این مراسم به تبیین اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل های آینده پرداخت و گفت:شهدای ما همیشه خطوط قرمز انقلاب و اسلام را رعایت می کردند و هیچ وقت از پاسداری این انقلاب کوتاهی نمی آمدند، همه ما باید همواره نسبت به حفظ دستاورد های انقلاب توجه داشته باشیم و همیشه خود را در مسیر شهدا قرار دهیم و مراقب توطئه و مکر دشمنان باشیم چون دشمنان به دنبال اختلاف در بین آحاد ملت ایران است.

غبارروبی مزار شهدای گمنام و پخش نماهنگ مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام از برنامه های این مراسم بود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد