سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89648
|
16:11 - 1399/12/13
نسخه چاپی

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان خبرداد:

تدارم رفع موانع تردد شهری برای معلولان و جانبازان در سال آینده

تدارم رفع موانع تردد شهری برای معلولان و جانبازان در سال آینده
مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان از تداوم مناسب سازی ادارات کل و اماکن مذهبی برای معلولان در سال آتی خبرداد و گفت: در مبلمان شهری به ویژه در شورابیل اردبیل  رفع موانع تردد برای معلولان و جانبازان توسط شهرداری انجام می شود تا افراد دارای معلولیت همانند سایر شهروندان بتوانند از این موهبت بهره مند شوند.

عظیم قهرمانی مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان در گفتگو باسبلان ما ، از  تداوم مناسب سازی ادارات کل و اماکن مذهبی برای معلولان در سال آتی خبرداد و گفت: در مبلمان شهری به ویژه در شورابیل اردبیل  رفع موانع تردد برای معلولان و جانبازان توسط شهرداری انجام می شود تا افراد دارای معلولیت همانند سایر شهروندان بتوانند از این موهبت بهره مند شوند.

وی افزود: شهرداری اردبیل در خصوص کوچه های شمس، معصومین و عارف که پازل بندی و سنگ فرش شده است باید طرح و راهکار مناسبی برای تردد افراد دارای مشکل ارایه دهد و در این مورد پیگیری ها و نشست های تخصصی انجام شده است.

مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان گفت: با تغییر سبک زندگی و فضای محیطی تردد برخی از معلولان در منازل و فضاهای عمومی با مشکل مواجه شده بود اما با پیگیری های مجدانه و همکاری دستگاه های اجرایی و مردم این موانع در آینده نزدیک مرتفع می شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد