سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89655
|
10:11 - 1399/12/14
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

مشکل آب ناحیه صنعتی پارس آباد مرتفع می شود

مشکل آب ناحیه صنعتی پارس آباد مرتفع می شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با استفاده از کانال های آب جاری منطقه، آب مورد نیاز صنایع ناحیه صنعتی پارس آباد تامین می شود.

به گزارش سبلان ما، محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد گفت: یکی از مشکلات ناحیه صنعتی پارس آباد، کمبود آب برای این ناحیه صنعتی بود که با تعامل با فرمانداری این شهرستان و مسئولان استان و همچنین اهالی منطقه، آب مورد نیاز واحدهای تولیدی این ناحیه از محل کانال آب موجود در منطقه تامین می شود.

اهلی از برون سپاری اجرای این پروژه به پیمانکار ذیصلاح خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل منابع داخلی در نظر گرفته شده است که تلاش می شود این پروژه تا پایان بهار سال آینده به سرانجام برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، استقبال سرمایه گذاران برای حضور در این ناحیه را بسیار چشمگیر توصیف کرد و افزود: در دو سال اخیر با اعطای مشوقات ارائه شده و تخفیفات در نظر گرفته شده، سرمایه گذاران خوبی در این ناحیه حضور یافتند که با اجرای این طرح های صنعتی، جهش خوبی در تولید و صنعت این شهرستان اتفاق خواهد افتاد که این به معنای واقعی جهش تولید در استان است.

اهلی ضمن تاکید بر رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی، از تلاش برای تامین زیرساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان خبر داد و افزود: تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولان استانی است که تلاش می شود با ایجاد امکانات لازم در شهرک های صنعتی، راه برای حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل شود.

 

انتهای پبام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد