سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89656
|
11:10 - 1399/12/14
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج سازندگی اردبیل:

۱۰۰ هزار اصله نهال توسط گروه های جهادی بسیج در استان اردبیل توزیع و غرس می شود

۱۰۰ هزار اصله نهال توسط گروه های جهادی بسیج در استان اردبیل توزیع و غرس می شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت:با مشارکت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری،بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج،۱۰۰ هزار اصله نهال در استان اردبیل توزیع و غرس می شود.

به گزارش سبلان ما ، سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل پیش از ظهر در جمع خبرنگاران گفت :طبق تفاهم نامه همکاری با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، با مشارکت و همکاری اداره کل منابع طبیعی،سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج، ۱۰۰ هزار اصله نهال در سراسر استان اردبیل توزیع و غرس می شود.

وی بیان کرد:در هفته گذشته ۸۱ هزار اصله نهال توسط گروه های جهادی بسیج استان توزیع و غرس شده است و طبق تفاهم نامه این تعداد به ۱۰۰ هزار اصله نهال می رسد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل تصریح کرد:تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر کاشت هر ایرانی یک درخت،خدمات رسانی به مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

پیرجاهد با اشاره به اهمیت حفاظت و صیانت از منابع طبیعی،افزود:گروه های جهادی بسیج در کنار انجام فعالیت های مختلف خدمات رسانی و محرومیت زدایی،بخاطر اهمیت حفاظت از منابع طبیعی با اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در غرس و توزیع نهال نیز همکاری و مشارکت دارند.

وی گفت:فرهنگ سازی سنت حسنه کاشت درخت از اهمیت ویژه برخوردار است که در سالهای اخیر با اهتمام و استقبال گروه های جهادی بسیج بوده است و با توجه به شرایط آب و هوایی که در آن قرار داریم توسعه فضای سبز اهمیت بسیار زیادی دارد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع)استان بیان کرد:سنت حسنه درخت کاری خود بعنوان یک صدقه جاریه محسوب میشود و ذخیره ای اخروی برای ما است و باید توجه داشت که اگر در کاشت درختان به سمت غرس کردن درختان مثمر برویم، می توان معیشت خانواده های نیازمند را نیز تامین کرد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد