سرویس: سیاسی
کد خبر: 89679
|
10:26 - 1399/12/16
نسخه چاپی

نماینده مشگین شهر در مجلس:

توجه به اصل برائت و سعه صدر ، سرلوحه مسئولان در بررسی صلاحیت کاندیداهای شورا شود

توجه به اصل برائت و سعه صدر ، سرلوحه مسئولان در بررسی صلاحیت کاندیداهای شورا شود
نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای شورای نظارت بر انتخابات شوراها وظیفه سنگینی بر نحوه نظارت بر بررسی صلاحیت ها و برگزاری انتخابات دارند، گفت: مسئولین مربوطه در بررسی صلاحیت ها، با توجه به اصل برائت و سعه صدر حقوق مردم و قانون را رعایت کنند.

محمود عباس زاده رئیس هیأت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، به لزوم برگزاری همایش های توجیهی و آموزشی برای اعضای هیأت نظارت انتخابات شوراها در استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که انتخابات شوراها برای مردم و از آن مردم است، اعضای شورای نظارت بر انتخابات شوراها وظیفه سنگینی بر نحوه نظارت بر بررسی صلاحیت ها و برگزاری انتخابات دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایشهای توجیهی فرصت بسیار مناسبی برای تشریک مساعی، بازبینی و مرور قانونی ساز و کارهای انتخاباتی و انتقال تجربیات ادوار گذشته است، گفت: این همایش ها بر مبنای خیر و برکت بنا نهاده شده است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس به اهمیت مشارکت بالا و برگزاری سالم انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: برای رسیدن به این هدف، سعی می کنیم در بررسی صلاحیت ها، حقوق مردم و قانون با توجه به اصل برائت و سعه صدر رعایت شود.

وی تاکید کرد: مسئولان برگزاری انتخابات در تایید صلاحیت ها باید از نگاه های سطحی و شخصی بپرهیزند و مراقبت کنند تا حقوق مردم تامین شود و حق کسی ضایع نشود چراکه انتخابات شوراها مال مردم است و خداوند اراده کرده است که انسان عاقل، بالغ و مختار بر سرنوشت خود حاکم شود.

عباس زاده اظهار امیواری کرد با برگزاری انتخابت سالم و پرشور، نمایندگان صالح و شایسته در شوراهای شهرو روستا انتخاب شوند تا همه مناطق استان با تدابیر اتخاذ شده و کار جهادی شاهد پیشرفت و توسعه شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد