سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89688
|
22:43 - 1399/12/16
نسخه چاپی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مشگین شهر خبرداد؛

تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی مشگین شهر از 25 اسفندماه/ واحدهای اورژانس ۱۱۵ آماده مقابله با کرونا

تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی مشگین شهر از 25 اسفندماه/ واحدهای اورژانس ۱۱۵ آماده مقابله با کرونا
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر از آمادگی صد در صد پرسنل، مراکز، واحدهای ستادی و اورژانس ۱۱۵ در مقابله با کرونا و سفرهای نوروزی خبرداد.

به گزارش سبلان ما ، شامگاه امروز نشست هم اندیشی ستاد تسهیلات نوروزی سال ۱۴۰۰ با هدف هم اندیشی پیرامون فرآیندهای خدمات رسانی در نوروز ۱۴۰۰، اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از ویروس کرونا روز شنبه شانزدهم اسفند ماه 99 جلسه هماهنگی به منظور برنامه ریزی کشیک های نوروزی و ایام عید نوروز سال ۱۴۰۰ با حضور دکتر ایماشی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در سالن اجتماعات این شبکه برگزار شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر در این نشست از آمادگی صد در صد پرسنل، مراکز، واحدهای ستادی و اورژانس ۱۱۵  در مقابله با کرونا و سفرهای نوروزی خبرداد و گفت: مراکز منتخب کووید ۱۹، مراکز شهری روستایی، آزمایشگاه ها، بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها، دندانپزشکی و تمامی واحدها به جد و با تمام امکانات در طول شبانه روز حفظ آمادگی کامل داشته باشند.  

وی افزود: برنامه کشیک مدیریتی، پزشکان متخصص و عمومی و هم چنین کارشناسان بهداشتی به نحوی تنظیم گردد که ارایه خدمات به شهروندان، از سوی تمام تیم های فعال بهداشتی و درمانی موجود در سطح شهرستان بر اساس برنامه زمان بندی شده و منسجم در نوروز ۱۴۰۰ و به شکل شایسته، انجام شود. ستاد تسهیلات نوروزی به طور رسمی از بیست و پنجم اسفند شروع و تا چهارده فروردین ۱۴۰۰، ادامه دارد.

ایماشی با بیان اینکه در ایام نوروز تمامی خدمات بهداشتی و درمانی برای مراجعین در تمامی مراکز انجام می گیرد، خاطرنشان کرد: به دلیل انتشار ویروس کرونا، در صورت افزایش آمار بیماری، آمادگی کامل جهت کنترل ورود و خروج شهرها، مدیریت تفرجگاه ها را داشته و از برگزاری هرگونه نمایشگاه که سبب افزایش ازدحام می شود جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: لزوم هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر بین بخشهای مختلف در ارائه خدمات بهینه به مردم از جمله بخش خصوصی و بخش دولتی و آموزش و اطلاع رسانی در حوزه های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ایام نوروز، پیگیری و رصد روند انجام بهینه خدمات ستاد تسهیلات نوروزی، هماهنگی نشست های هفتگی با حضور نمایندگان مراکز، رفع نیازهای بهداشتی و درمانی و تامین تجهیزات پزشکی و دارویی مردم و مسافران نوروزی اولویت نخست تمامی مراکز است.

 انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد