کد خبر: 89696
|
13:17 - 1399/12/17
نسخه چاپی

معاون وزیر صمت:

بازگشت یک هزار و 437 واحد راکد در کشور به چرخه تولید/ تقاضای سرمایه گذاری 2 برابر شده است

بازگشت یک هزار و 437 واحد راکد در کشور به چرخه تولید/ تقاضای سرمایه گذاری 2 برابر شده است
معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: تاکنون یک هزار 437 واحد راکد به چرخه تولید برگشته است و تقاضای سرمایه گذاری نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته است.

علی رسولیان  در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت:  تقاضای سرمایه گذاری نزدیک 9 هزار  مورد بوده و واگذاری زمین انجام شده است و این آمار نسبت به سال گذشته حدود دو برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه استان اردبیل یکی از مناطقی است ظرفیتی عظیمی برای ایجاد شهرک های صنعتی دارد،  افزود:باید زیر ساخت لازم برای توسعه شهرک های استان اردبیل را تامین کنیم تا سرمایه گذاری برای اجرای طرح با مشکلی مواجه نباشند. 

معاون وزیر صمت با بیان اینکه رصد واحد های راکدتوسط دانشگاهیان و مشاوران بخش خصوصی ارزیابی می شود گفت: تاکنون یک هزار 437 واحد راکد به چرخه تولید برگشته است و در استان اردبیل نیز موضع به صورت جدی پیگیر می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد: باید منتظر بود و دید در بودجه 1400 چه تصمیماتی برای توسعه زیرساخت های شرکت های صنعتی گرفته می شود البته از طریق منابع خود شهرک های نیز جهت انجام امور توسعه قدم برخواهیم داشت.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد