سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 89738
|
20:49 - 1399/12/20
نسخه چاپی

با حضور سردار احمدیان برگزار شد؛

همایش خادمان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل+ عکس و فیلم

همایش خادمان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل+ عکس و فیلم
همایش خادمان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با روایتگری سردار احمدیان از راویان دفاع مقدس در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما ، همایش خادمان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل همزمان با روز ملی راهیان نور با روایتگری سردار محمد احمدیان از راویان دوران  دفاع مقدس در سالن شهید خودسیانی  دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

عزیز حبیبی فرمانده قرارگاه راهیان نور دانشجویی استان اردبیل و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش با بیان اینکه دانشگاه ها، دفاتر نهاد رهبری و بسیج دانشجویی در برگزاری ارزشمند راهیان نور در سال های گذشته خدمات شایسته ای انجام دادند، گفت: امسال علی رغم شرایط کرونایی، راهیان نور تعطیل نشد و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی به شرایط کرونایی در کشور اشاره کرد و با بیان اینکه برگزاری راهیان نور در فضای مجازی باعث می شود تا از فیض اثرگذاری معنوی فرهنگ ایثار و شهادت محروم نباشیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۲ سال گذشته در سخت ترین شرایط اقتصادی و نظامی قرار گرفته و اثرگذاری مولفه های نرم بر روی امنیت ملی کشور باعث شده تا کشور  استوار و پابرحا بماند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مردم برای آرمان های خود کوتاه نمی آیند و روحیه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نهادینه شده است، گفت: برنامه راهیان نور در کنار  اثرگذاری فوق العاده  در سبک زندگی دانشجویان،نوعی سرمایه گذاری برای آینده است.

مسئولان شهدا را الگوی عملی و رفتاری خود قرار دهد

سردار احمدیان در ادامه این همایش به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: برای هر صندلی مسئولیت در کشور چندین شهید تقدیم شده است بنابراین امروز مسئولان کشور وظیفه دارند از امانت شهدا حراست کنند.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان همانند باکری و همت عمل کنند، شهید فهمیده و بابازاده های فراوانی در کشور وجود دارند که حماسه آفرینی کنند.

 

حسین مظفری مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان اردبیل در حاشیه این مراسم به جزئیات راهیان نور دانشجویی امسال اشاره کرد و گفت: با توجه شرایط کرونایی حاکم بر کشور راهیان نور دانشجویی استان اردبیل امسال بصورت مجازی و از طریق کانال های اطلاع رسانی دانشگاه های استان در شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی به برنامه های راهیان نور مجازی دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: معرفی مناطق عملیاتی در قالب  فیلم مستند و متن، روایتگری در قالب پادکست های صوتی، نشریات الکترونیکی از جمله برنامه های راهیان نور دانشجویی است که از امشب تا 28 اسفندماه در فضای مجازی برگزار خواهد شد. 

اجرای سرود حماسی، پخش نماهنگ راهیان نور دانشجویی در ادوار گذشته، سخنرانی و روایتگری از جمله برنامه های این مراسم در دانشگاه محقق اردبیلی بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد