سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89745
|
17:19 - 1399/12/21
نسخه چاپی

رویداد محله محور همت در اردبیل + عکس

رویداد محله محور همت در اردبیل + عکس
رویداد محله محور همت با هدف شناسایی و ساماندهی نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی محلات استان در اردبیل آغاز به کار کرد.

به گزارش سبلان ما ،  رویداد محله محور همت با هدف شناسایی و ساماندهی نخبگان و فعالان اجتماعی محله محور با حضور  بیش از 500 نفر از فعالان فرهنگی و اجتماعی محلات استان اردبیل  و سخنرانی ساسان  زارع معاون هماهنگ کننده قرارگاه قرب بقیه الله در مهدیه اردبیل برگزار شد.

علی حسن زاده مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهراء استان اردبیل در این مراسم به تبیین اهداف و آرمان های رویداد همت پرداخت و گفت: شناسایی، آگاه سازی و انسجام بخشی فعالان فرهنگی و اجتماعی در محلات استان اردبیل به منظور ایجاد تحول در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی در کنار ایجاد رو حیه امید و نشاط اجتماعی در جامعه از جمله اهداف این رویداد در اردبیل است.

وی از گفتمان سازی اجتماعی در محلات به عنوان یکی از اهداف اصلی رویداد همت نام برد و گفت: رویکرد ما در رویداد همت آشنایی فعالان اجتماعی محلات با طرح ها و برنامه های بدون هزینه و یا کم هزینه است.

مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهراء استان اردبیل با بیان اینکه در این رویداد 10 غرفه  در قالب اینفوگرافی راه اندازی شده است، گفت: در این غرفه ها 2موضوع در قالب 4 برنامه برای فعالان فرهنگی و اجتماعی تشریح می شود که هر فعال اجتماعی می تواند بر اساس نیازمندی و برخورداری محلات خود انها را در مساجد محلات خود برگزار کنند.

وی با بیان اینکه امروز نباید منتظر دستگاه ها و یا نهادهای اجرایی برای حل مسئله ماند، گفت: فعالان اجتماعی می توانند با راه اندازی هسته های پیشران در موضوعات مختلف محلات خود ورود پیدا کنند و در این راه قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهراء نقش راهبردی و تسهیل گری خواهد داشت.

حسن زاده در پایان سخنان خود به جزئیات رویداد محله محور همت اشاره کرد و گفت: این رویداد از امروز آغاز شده و هر روز قبل از ظهرها نشست های تبیینی برای دستگاه های اجرایی و بعد از ظهرها برنامه های آگاه سازی برای فعالان فرهنگی و اجتماعی  ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد