سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89788
|
09:17 - 1399/12/26
نسخه چاپی

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اردبیل:

خانواده ها، مراسمات سنتی مربوط به آخر سال را در جامعه احیا کنند/ جوانان از رفتارهای هنجارشکن و بدور از انسانیت پرهیز کنند

خانواده ها، مراسمات سنتی  مربوط به آخر سال را در جامعه احیا کنند/ جوانان از رفتارهای هنجارشکن و بدور از انسانیت پرهیز کنند
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل ضمن دعوت از خانواده ها برای احیای مراسمات سنتی آخر سال، از جوانان خواست تا با کنترل رفتارهای هیجانی و ابراز شادی معقولانه، از وقوع آسیب های احتمالی پیشگیری کرده و شادی و نشاط واقعی را برای جامعه به ارمغان آورند.

حجت الاسلام سید ابراهیم میرعباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به برنامه های هیجانی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان روزهای آخر سال اشاره کرد و گفت: جوانان با کنترل رفتارهای هیجانی و ابراز شادی معقولانه و درخور انسان ضمن پیشگری از آسیب های احتمالی مواد محترقه و آتش سوزی، شادی و نشاط واقعی را برای جامعه به ارمغان آورند.

وی از خانواده ها نیز خواست تا احیای مراسمات سنتی و آبا و اجدادی آخر سال ضمن جلوگیری از فراموشی فرهنگ کهن این مرز و بوم، زمینه های انتقال آداب و رسوم آبا و اجدادی نسل های گذشته را به ایندگان فراهم کنند.

حجت الاسلام میعباس زاده با بیان اینکه رفتارهای هنجار شکن نه تنها شادی بخشنیست، گفت: این رفتارها دور از شان انسانیت است و موجب آزار و اذیت مردم به ویژه کودکان معصوم و سالخوردگان می شود.

وی از عموم مردم خواست تا با مراقبت از فرزندان خود، ضمن پیشگری از بروز حوادث تلخ برای خود، شادی و نشاط واقعی همراه با امنیت و آرامش را در سال پیش رو رقم بزنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد