سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89814
|
17:41 - 1399/12/27
نسخه چاپی

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ایام عید نوروز برخورد می شود

با تعطیلی خودسرانه نانوایی ها در ایام عید نوروز برخورد می شود
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های نظارتی با تعطیلی و اقدام خودسرانه نانوایی ها در ایام نوروز برخورد برخورد می کنند.

به گزارش سبلان ما ، حسین وطن دوست مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل  عصر امروز در جمع خبرنگاران به جلسه شورای آرد و نان استان اشاره کرد و گفت: همه نانوایی ها باید تابلو اطلاعات بر بالای درب نانوایی نصب کنند و این مساله باعث شفاف سازی بین مردم می شود.

وی افزود: باید کیفیت و کمیت در بحث پخت و در ایام تعطیل نیز در خدمت هموطنان باشند و علاوه بر آن رعایت نانوایان در بحث پروتکل بهداشتی مورد تاکید قرار گیرد.

وطن دوست با بیان اینکه عمده تخلفات در برخی نانوایی ها کم فروشی و گران فروشی است گفت: با توجه به اینکه بازرسی های انجام شده بیشتر این مشکلات با تشکیل پرونده برای متخلفان و بازرسی ها کاهش یافته است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل گفت: آرد مورد نیاز جمعیت شهرستان تازه تاسیس انگوت بر اساس شاخص ها و سرانه جمعیتی تفکیک و تعیین تکلیف می شود.

وی افزود: قبلا شهرستان انگوت بخشی از شهرستان گرمی بوده و بر اساس تقسیمات کشوری به شهرستان تبدیل شده باید بر اساس پراکندگی جمعیت سهمیه آرد این شهرستان تخصیص یابد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد