سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 90044
|
21:35 - 1400/01/20
نسخه چاپی

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی انجام گرفت؛

تجلیل از اعضای گروه سرود 51 نفره الهادی و اهل کسای اردبیل+عکس

تجلیل از  اعضای گروه سرود 51 نفره الهادی و اهل کسای اردبیل+عکس
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از اعضای گروه سرود 51 نفره الهادی و اهل کسای اردبیل تجلیل شد.

به گزارش سبلان ما ، شامگاه امروز آیین تجلیل از اعضای گروه سرود 51 نفره الهادی محله آقاکاظم و اهل کسای محله ائمه اردبیل با حضور  حسن دهقانی نیا فرمانده ناحیه اردبیل، مسئولین بسیج هنرمندان استان اردبیل و ریش سفیدان محله آقاکاظم و ائمه اردبیل  با رعایت پروتکل های بهداشتی ویژه کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد آقاکاظم اردبیل برگزار شد.

دهقانی نیا در این مراسم به تبیین فلسفه هنر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تبیین مفاهیم انقلابی به زبان هنر رسالت امروز هنرمندان در جامعه است.

وی با بیان اینکه هنر نقش بسزایی در نهادینه کردن ارزش ها و مفاهیم انقلاب اسلامی در جامعه دارد به فعالیت های مسجد محور اشاره کرد و گفت: آشنایی نوجوانان با آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج ارزش های انقلاب اسلامی در واقع تداوم راه شهدا است که این نوجوانان و جوانان با زبان هنر انجام می دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان اردبیل در پایان سخنان خود به تبیین ارزش های اسلامی و انقلابی پرداخت و از نوجوانان و جوانان خواست تا با الگو قرار دادن سیره عملی و رفتاری شهدا در جامعه اثرگذار بوده  و با ایستادگی برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان  همچون شهدا حماسه آفرینی کنند.

گروه سرود الهادی و اهل کسا اردبیل با اجرای برنامه های متعدد به مناسبت های مختلف ملی، مذهبی، اعیاد اسلامی و دهه فجر به صورت میدانی و خیابانی در ایام کرونا  بارها منجر به ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم شدند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد