کد خبر: 90050
|
10:54 - 1400/01/21
نسخه چاپی

مسئول اورژانس مرکز کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل:

افزایش آسانسوری آمار کرونا در اردبیل ماحصل مسافرت ها و تجمعات/هرگونه اجتماع، حتی خانوادگی خود داری شود

افزایش آسانسوری آمار کرونا در اردبیل ماحصل مسافرت ها و تجمعات/هرگونه اجتماع، حتی خانوادگی خود داری شود
مسئول اورژانس مرکز کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل گفت: انتظار داریم در روزهای که آینده بیماران و مریضان بدحال افزایش یابد و این اتفاق ماحصل تجمعات مردم ،مسافرانی است که دعوت کردیم مهمانان آمدند و بیماری را به استان انتقال دادند.

حمید خلق در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  سبلان ما ، اظهار داشت: متاسفانه اتفاقی که نباید می افتاد افتاده و افزایش بار مراجعات به بیمارستان به شکل بسیار شدید و از شیب صعود رد  و به شکل آسانسوری در حال افزایش است.

وی افزود: انتظار داریم در روزهای  آینده بیماران و مریضان بدحال افزایش یابد و این اتفاق ماحصل تجمعات مردم ،مسافرانی که دعوت کردیم و شاید رونق اندک اقتصادی رخ داد ولی  همان موارد بیماری به داخل استان نیز انتقال دادند.

مسئول اورژانس مرکز کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل گفت: توصیه اکید داریم مراجعات کوچک و بزرگ و هرنوع دید و بازید پرهیز شود  چرا که بستری ها فامیلی در استان اردبیل رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: متاسفانه مراقبات کاهش یافته و باید مردم بامشاهده کوچکترین علایم به مراکز دارمانی مراجعه کنند و اگر درمان سرپایی جواب ندهد حتما مریض به بیمارستان مراجعه کند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد