سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90160
|
09:11 - 1400/01/29
نسخه چاپی

تداوم کمک مومنانه در پارس آباد:

اهدای خون هنرمندان بسیجی در شهرستان پارس آباد

اهدای خون هنرمندان بسیجی در شهرستان پارس آباد
مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد گفت:جمعی از هنرمندان این شهرستان شب گذشته در اقدامی خداپسندانه با حضور در مرکز انتقال خون پارس آباد ضمن شرکت در پويش مومنانه نذر خون، بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

اشرف دادده مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد در گفتگو باسبلان ما ،  از اهدای خون جمعی از هنرمندان این شهرستان خبرداد و گفت: جمعی از هنرمندان  پارس آباد شب گذشته در اقدامی خداپسندانه با حضور در مرکز انتقال خون پارس آباد ضمن شرکت در پويش مومنانه نذر خون، بخشی از خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی افزود: هنرمندان بسیجی در برهه‌های مختلف زمان، ثابت کردند که ایثار و نوعدوستی در خون تک تک زن و مرد ایرانی  بخصوص در هنرمندان جاری است و اهدای خون کم‌هزینه‌ترین کمک مومنانه برای زندگی دوباره است.

دادده ادامه داد: فرمایش مقام معظم رهبری در راستای رزمایش کمک مومنانه را نباید تنها در حوزه طرح‌های معیشتی دانست بلکه نذر خون از انسان دوستی است و همه ابعاد زندگی انسان را در بر می‌گیرد اهداء خون هم یکی از قالب‌های مفید و مهم کمک مومنانه محسوب می‌شود.

مدیر بسیج هنرمندان پارس آباد گفت: اهدای یک کیسه خون توسط یک هنرمند می‌تواند شخصی را به آغوش گرم خانواده خود بازگرداند و این امر در واقع اهمیت مشارکت در امر خداپسندانه اهدای خون را نشان می‌دهد  ;که در واقع خودش هم یک هنر است.

 

خبرنگار :  افشین خاک نژاد

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد