سرویس: سیاسی
کد خبر: 90163
|
11:31 - 1400/01/29
نسخه چاپی

استاد حوزه و کارشناس مسائل سیاسی:

انتخاب فرد اصلح برای حل مشکلات اقتصادی/شرکت در انتخابات منشأ امید آفرینی است

انتخاب فرد اصلح برای حل مشکلات اقتصادی/شرکت در انتخابات منشأ امید آفرینی است
استاد حوزه و کارشناس مسائل سیاسی استان اردبیل گفت: تحریم های ظالمانه و بی تدبیری برخی مسئولان گاها موجب دلسردی عده ای از مردم می شود که اگر مردم بتوانند یک فرد اصلح را انتخاب کنند مشکلات اصلی از جمله اقتصادی برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سیدمحمد سیدسیاح در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، اظهار داشت: یکی از مهمترین شاخصه های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران، دخالت دادن مردم در انتخاب سرنوشت خودشان است و در واقع انتخابات مظهر مردم سالاری دینی محسوب می شود.

وی افزود: تاکنون تمامی انتخابات های ما در ریاست جهوری، شوراها، مجلس نمایندگان و خبرنگاران به نحو احسن برگزار شده و تاکنون یک روز انتخابات تاخیر نداشته داشته و از این به بعد هم هیچگونه حواشی مانع از این حرکت عظیم مردمی نخواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل با بیان اینکه با امیذ آفرینی مسئولان، انتخاباتی پیش روی شکوهمندی خواهیم داشت، گفت: دشمنان نظام در سعی و تلاش هستند که نظام توانمند اسلامی را ناکارآمد نشان داده و مردم را نا امید کنند که لازم اقدامات مسئولان در راستای امیدآفرینی باشد.

حجت الاسلام سیدسیاح با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص که مهمترین مشکلات کشور با انتخابات برطرف می شود، اذعات داشت: انخابات پشتوانه امنیتی برای کشور ما مسحوب می شود که اگر می خواهیم کشوری مقتدر، با صلابت و بی نیاز به بیگانگان داشته باشیم، باید بدون توجه به حرف های بی اساس دشمن  این تکلیف دینی و الهی توسط مردم انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات هم حق و هم تکلیف است، افزود: تحریم های ظالمانه و برخی بی تدبیری ها مسئولان گاها موجب دلسردی عده ای از مردم می شود، منتهی شرکت در انتخابات منشا امید آفرینی است که اگر مردم بتوانند یک فرد اصلح را انتخاب کنند مشکلات اصلی از جمله اقتصادی برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام سیدسیاح گفت: اردبیل دارالارشاد و ابوالفضلی (ع) نیز همانند گذشته با غیرت و بصیرت زبانزد خود با حضور گسترده و سراسری در انتخابات پیش رو، مشت محکمی بر دهان بیگانگان شوم صفت خواهند زد تا غیرت سبلان بار دیگر در تاریخ ماندگار شود.

استاد حوزه و کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی کشور باید در این مدت باقی مانده باری از دوش مردم برداشته و گره ای از مشکلات اقتصادی مردم  تا حدی باز کنند تا با اقدامات امید آفرینی برخلاف خواست دشمنان مردم با شکوه و نشاط و حضور حداکثری پای صندوق های رای حاضر شوند.

 

انتهای پیام/آ

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد