سرویس: سیاسی
کد خبر: 90202
|
18:17 - 1400/01/31
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان بیله سوار:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستداران انقلاب امید آفرین است/شفافیت، مهمترین عامل پیروزی در جنگ ادراکی است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستداران انقلاب امید آفرین است/شفافیت، مهمترین عامل پیروزی در جنگ ادراکی است
امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه انتخابات ایران آزادترین انتخابات در جهان است، به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: در جنگ ادراکی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستداران انقلاب امید آفرین است.

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار در گفتگو باسبلان ما ، به ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی برای مردم اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات و تعیین سرنوشت ملت به دست خود مردم از جمله برکات و ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه دخالت مردم در تعیین سرنوشت و دخالت در تصمیم گیری برای آینده کشور از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی مردم آزادانه در انتخابات شرکت می کنند تا برای آیده و سرنوشت خود تصمیم بگیرند. 

حجت الاسلام عزیزی انتخابات را بهترین فرصت برای مشارکت مردم بصورت آگاهانه و آزادانه در تعیین آینده خود دانست و گفت: انتخابات ایران آزادترین انتخابات در جهان است و این به برکت انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم می توانند بدون دغدغه و فشار برای آینده خود و جامعه ایفای نقش کنند و این برای ما مهم و حیاتی است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در تلاش بودند در انتخابات مردم ما  اثرگذاشته و مانع ایجاد کنند گفت: مردم هوشیار و در صحنه ایران اسلامی در طول 40 سال گذشته با حضور پرشور خود توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته و همه نقشه های آنها را نقش برآب کردند.

امام جمعه شهرستان بیله سوار با بیان اینکه دشمنان انقلاب در این راستا بیشترین سناریو های خود را در امپراطوری رسانه ای، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دنبال می کنند گفت: دشمنان درصدد هستند تا در جنگ مجازی با تسخیر ذهن ها با بحث های بی اساس و پوچ و ایجاد شبهه در اذهان با ایجاد بن بست، القای نا امیدی در جامعه با زیر سوال بردن کلیات نظام به اهداف شوم خود برسند و همه این موارد در پشت صحنه رسانه ها کاملا مشهود است.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با همه سلایق و مذاهب با حضور حداکثری و انتخاب اصلح  تمام توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند گفت: همین حضور آگاهانه  و پرشور بهترین امید افزایی در برابر توطئه ایجاد یاس و نامیدی دشمنان است.

امام جمعه بیله سوار تصریح کرد: در جنگ ادراکی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستداران انقلاب امید آفرین است

حجت الاسلام عزیزی در ادامه سخنان خود به مشکلات کشور اشاره کرد و با بیان اینکه ما نیز مثل همه کشورها دارای مشکلاتی هستیم گفت:درست که سیستم ما در بعضی جاها معیوب است و نیاز به تغییر و تحول و ترمیم دارد از این رو، روز به به روز در حال تکامل است.

وی با بیان اینکه ما انقلاب کردیم تا به مشکلات پایان دهیم، گفت: از آنجائیکه انقلاب ما در مسیر تکامل قرار دارد و هر نظام و سیستمی  در مسیر حرکت با آسیب ها و مشکلات مواجه است.

امام جمعه شهرستان بیله سوار توطئه های 40 ساله دشمنان را یادآور شد و گفت: امپراطوری رسانه ای دشمنان 40 سال است که  ما را در تحریم قرار داده و با سناریوسازی به دنبال مقصرسازی است تا مشکلاتی را که خودشان برای ملت ما ایجاد کرده اند را به نظام ما نسبت داده و با اتهام های واهی همه مشکلات را به گردن مسئولان نظام بیاندازند در حالیکه واقعیت چیز دیگری است، خیلی از مشکلات ما برون مرزی است  آسیب هایی که دشمنان به ما وارد کرده اند بر همگان مشهود است، در طول  8 سال جنگ تحمیلی زیرساخت های ما را از بین بردند و همهتر از آن سرمایه های انسانی بزرگی را از ما گرفتند گه اگر در راه  اعتلای نظام هزینه می شدند الان ایران اسلامی در شرایط بسیار متفاوت تری در جهان قدرت نمایی می کرد.

حجت الاسلام عزیزی در پایان سخنان خود به جنگ ادراکی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره با راه اندازی جنگ های نابرابر،  مشکلات کوچک را ناجوانمردانه برجسته سازی می کند و با نگاه غیر منصفانه  در صدد هستند تا در جنگ ادراکی ما را شکست بدهند.

وی با بیان اینکه جنگ ادراکی جنگ بسیار مهمی است، گفت: دشمن درصدد است تا با تصرف در ادراک مردم، نگاه های انقلابی را با مشکل مواجه کند.

امام جمعه بیله سوار در پایان سخنان خود به تشریح  راهکار مقابله با جنگ ادراکی پرداخت و گفت: مهم‌ترین راه مقابله با دشمنان در جنگ ادراکی،شفافیت و آگاهی‌بخشی است و در این راه فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی به همان اندازه که تهدید کننده هستند فرصت و تسهیل کننده نیز هستند.

 

انتهای پیام/ج


 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد