سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90209
|
23:16 - 1400/01/31
نسخه چاپی

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل:

محرومیت زدایی از مصادیق امید آفرینی در جامعه است/ حضور پرشور مردم در مشارکت های اجتماعی، آبی بر آتش دشمن است

محرومیت زدایی از مصادیق امید آفرینی در جامعه است/ حضور پرشور مردم در مشارکت های اجتماعی، آبی بر آتش دشمن است
رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل از رفع محرومیت ها بعنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: تاریخ ثابت کرده است که هرگاه مردم در مشارکت های اجتماعی حضور پرشوری داشتند دشمنان این مرز و بوم مایوس شده و ذلت افتاده اند.

مهدی اصلانی زاویه رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار سبلان ما ، به نقش جهادگران در امید آفرینی بین اقشار کم برخوردار جامعه پرداخت و گفت: رفع محرومیت ها و رسیدگی به وضعیت اقشار کم برخوردار جامعه از جمله آرمان های انقلاب است که جهادگران بی ادعا پس از پایان جنگ تحمیلی با جان و دل به عرصه وارد شدند تا با اندک بضاعت خود اما با روحیه انقلابی و کارجهادی بتوانند با رفع محرومیت ها نور امید به پیشرفت و تعالی را در دل محرومین و مستضعفین جامعه روشن کنند.

وی با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت مستضعفین رسالت جهادگران است، گفت: جهادگران علاوه بر مباحث عمرانی و برگزاری کارگاه های اموزشی در میاحث معرفتی و عقیدتی نیز ورود پیدا کردند تا با فرهنگ سازی به مبارزه با تهاجم بی امان فرهنگی دشمنان نیز بپردازند و در این راستا نیز گام های مثمر ثمری برداشتند تا جائیکه امروز از دل همیت اقشار کم برخوردار جهادگرانی مخلص و با صفا پرورش یافتند که با جذب مشارکت خود اهالی منطقه گام های بزرگی در راستای رفع محرومیت از دیار و منطقه خود برداشتند.

اصلانی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین فعالیت های جمعی  و تشویق مردم مناطق کم برخوردار در مشارکت های اجتماعی پرداخت و گفت: در سایه فعالیت های اجتماعی  جهادگران است که امروز مردم مناطق کم برخوردار جامعه که گوشه انزوا برگزیده بودند به مباحث اجتماعی و مشارکت های مدتی نیز ورود پیدا کرده و به ایفای نقش در تصمیم گیری های مهم همچون انتخابات در عرصه های مختلف پرداختند.

وی با بیان اینکه امروز مردم مناطق کم برخوردار جامعه در سایه مجاهدت های خاموش جهادگران به بصیرت افزایی دست یافته اند گفت: امروز مردم مناطق کم برخوردار خود به استقبال مسئولین می روند چراکه دریافته اند اگر به مطالبه گری نپردازند  و در این راه پیگیری و سماجت به خرج ندهند هیچگاه رنگ عمران و ابادانی و رفع محرومیت ها را نخواهند دید.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل به تبیین اهمیت ایجاد شور و نشاط سیاسی  به ویژه در آستانه انتخابات 1400 در اجتماع گرفتار در بند کرونا پرداخت و گفت:بدون شک انتخابات ۱۴۰۰ با همت و بصیرت انقلابی مردم،به واسطه مشارکت گسترده و همگانی به یکی از تاریخی‌ترین سال‌های انقلاب‌اسلامی تبدیل خواهد شد.

اصلانی از انتخابات به عنوان  یکی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی  نام برد و گفت: انتخابات در واقع نماد مردم سالاری دینی است که مردم با شرکت در انتخابات به سهم خود در سرنوشت کشور سهیم بوده و مسئولین خود را با اراده خود روی کار می‌آورند.

وی به تبیین اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو   همانند آبی بر آتش دشمنانی است که چشم دیدن پیشرفت های نظام و انقلاب را ندارند، همان کسانی که دانشمندان هسته ای و دفاعی و حوزه واکسن سازی را ترور می کنند و در این راه هیچ گونه ملاحظه ای را هم قبول ندارند.

این جهادگر اردبیل از روحیه مطالبه گری به عنوان یکی از راه های رسیدن به مطلوب نهایی نام برد و گفت: شرکت در انتخابات و به چالش کشاندن داوطلبین انتخابات یکی از ابعاد مطالبه گری است چراکه مردم با پی بردن واقعیت، بهتر می توانند نسبت به شخص اصلح شناخت پیدا کرده و با انتخابی درست زمینه های تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد