سرویس: اقتصادی
کد خبر: 90216
|
10:04 - 1400/02/01
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل:

حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی اردبیل دو برابر شد

حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی  اردبیل دو برابر شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در سال 99 تعداد 188 قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران منعقد گردید که این آمار یک رکورد تاریخی برای شهرک های صنعتی استان محسوب می شود.

به گزارش سبلان ما  محمد اهلی صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی اردبیل، اظهار داشت: در سال 98 میزان 34 هکتار زمین صنعتی به متقاضیان واگذار شده بود که این آمار با افزایش نزدیک به دو برابری در سال گذشته به 67 هکتار افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با این میزان واگذاری ها در سال گذشته، میزان کل قراردادهای این شرکت با سرمایه گذاران به بیش از 1470 قرارداد واگذاری زمین افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت از میان 20 شهرک و ناحیه صنعتی استان، در 15 شهرک و ناحیه صنعتی امکان واگذاری وجود دارد و عملیات آماده سازی در 2 ناحیه صنعتی دیگر نیز آغاز شده است.

اهلی سهم شهرک صنعتی 2 اردبیل و نواحی صنعتی پارس آباد، مشگین شهر و نیر را در میزان واگذاری های سال 99 قابل توجه دانست که این واگذاری ها در سایه اعطای مشوقات به سرمایه گذاران بوده است.

وی  این افزایش واگذاری ها را نشانگر افزایش میل به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان برشمرد و گفت: این نوید بخش شکوفایی صنعت و افزایش اشتغال استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می شود تا با تامين زيرساخت ها در شهرک های صنعتی، میزان سرمایه گذاری ها در استان افزایش یابد هرچند ممکن است کاستی هایی نیز در این راه وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد