سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90487
|
09:28 - 1400/02/23
نسخه چاپی

اقامه نماز عید سعید فطر در اردبیل+ عکس

اقامه نماز عید سعید فطر در اردبیل+ عکس
امام جمعه اردبیل به تبین اهمیت و جایگاه نماز عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: هیچ روزی به اندازه عید فطر به قیامت شباهت ندارد و از این‌ رو سفارش شده است تا هر کس برای نماز از خانه خارج می‌شود تکبیر و ذکر بگوید.

به گزارش سبلان ما ،نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور در دارالارشاد اردبیل نیز با حضور مردم مومن و ولایمدار به امامت آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در محوطه شهیدگاه اردبیل اقامه شد.

امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز عید فطر در اردبیل به اهمیت و جایگاه نماز عید فطر در پایان ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: هیچ روزی به اندازه عید فطر به قیامت شباهت ندارد و از این‌ رو سفارش شده است تا هر کس برای نماز از خانه خارج می‌شود تکبیر و ذکر بگوید.

وی به اعیاد بزرگ اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: در اسلام سه عید لقاء الله، ضیافت الله و عید اظهاء وجود داردکه انسان در ماه رمضان با روزه و اعمال خاص این ایام تطهیر می‌شود و به فطرت اولیه خود باز می‌گردد.

آیت الله عاملی گفت: عید فطر دارای ۲ جنبه فردی و اجتماعی است که اثر اجتماعی عید فطر، همان تجمع مسلمانان برای رفع مشکلات عالم اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل  وظایف اجتماعی مسلمانان را یادآور شد و گفت:  همه باید در مقابل دشمن  وحدت خود را حفظ کنیم و بهترین زمان برای وحدت در مقابل دشمنان، انتخابات است.

وی گفت:  تنها با مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات است که می توانیم برای حاکمیت ملی خود تصمیم گفته و به پیشرفت وعدالت دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد