سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90489
|
15:27 - 1400/02/23
نسخه چاپی

به مناسبت هفته هلال احمر انجام گرفت؛

راه اندازی اولین چادر صحرایی در اردبیل/ توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی توسط هلال احمر در استان

راه اندازی اولین چادر صحرایی در اردبیل/ توزیع ۱۰۰۰ بسته کمک معیشتی توسط هلال احمر در استان
استاندار اردبیل گفت: هلال احمر همیشه در کنار سپاه و بسیج و ارگان هلی حمایتی در همه صحنه های حوادث حضور داشته و برای مردم خدمات رسانی کرده است.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو  استاندار اردبیل ظهر امروز  در مراسم راه اندازی اولین چادر صحرایی گفت: یک چادر توسط دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت۶۰ نفر راه اندازی شده بود و امروز نیز اولین چادر صحرایی توسط هلال احمر استان با ظرفیت ۲۵ تخت و با صرف هزینه ۳ میلیارد تومان تجهیز و برپا شد.

وی به کمک های معیشتی نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون ۳۰۰هزار بسته معیشتی حمایتی در استان توزیع شده و ۱۰۰۰ بسته دیگر نیز امروز از سوی هلال احمر به نیازمندان اهدا می شود.

بهنام جو با بیان اینکه قرارگاه سهید سلیمانی از سال پیش به منظور پیشگیری و مقابله با انتشار ویروس کرونا راه اندازی شده است گفت: این قرارگاه با همدلی و وفاق سپاه و بسیج و هلال احمر همواره حامی مردم بوده و کارهای بسیار خوبی برای کنترل این ویروس کرونا انجام شده است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه داوطلبان هلال احمر عاشقانه در خدمت مردم هستند تصریح کرد: در بحث نظارت و غربالگری پروتکل های بهداشتی این سازمان اقدامات خوبی را انجام داده و در آگاه سازی مردم طبق دستورالعمل ها اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان های استان اردبیل با همکاری دستگاه های اجرایی پیک چهارم را پشت سر گذاشتند افزود:در همه شرایط و وضعیت رنگی تا ریشه کنی کامل کرونا باید پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی رعایت کنیم.

بهنام جو تصریح کرد: هلال احمر در همه بلایای طبیعی و سوانح در خدمت مردم است و در زلزله دهه هفتاد داوطلبان این هلال احمر وظایف خود را به نحو احسن انجام دادند.

این مسئول با اشاره به اینکه ۱۵۰خانه هلال در سطح استان وجود دارد افزود: طبق گزارش تا پایان سال جاری ۱۵۰خانه هلال دیگر به این تعداد اضافه می شود.

استاندار اردبیل از تکمیل و راه اندازی آشیانه هلی کوپتر در سال جاری خبر داد و گفت: این آشیانه با اعتبارات ملی و استانی از دو سال پیش آغاز شده و سعی می کنیم امسال این پروژه افتتاح شود تا در حوادث خاص مورد استفاده جمعیت هلال احمر استان قرار گیرد.

وی افزود: خیران عاقبت اندیش با تامین بسته های معیشتی و کمک های مومنانه افراد نیاز مند را حمایت می کنند و جمعیت هلال احمر نیز در توزیع اقلام به همکاری قرارگاه شهید سلیمانی افراد نیازمند را حمایت می کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد