سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90528
|
12:47 - 1400/02/26
نسخه چاپی

رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد استان اردبیل:

مسئولین با غفلت های خود انگیزه و توان جوانان را به سمت خاموشی سوق ندهند

مسئولین با غفلت های خود انگیزه و توان جوانان را به سمت خاموشی سوق ندهند
رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد استان اردبیل گفت: اگر از جوانان انتظار تداوم نقش آفرینی ها و تاثیرگذاری های گذشته را داریم ، مسئولین نباید با غفلت و بی تفاوتی و کم کاری در این حوزه، مطالبات جدی و بحق جوانان را نادیده گرفته و انرژی، انگیزه و نشاط جوانی آنها را به سمت خاموشی سوق دهند.

بهنام خیراندیش رئیس مجمع تشکلهای مردم نهاد استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به تبیین اهمیت حوزه جوانان در فعالیت های اجتماعی پرداخت و گفت: امروز اهمیت حوزه جوانان با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی برای ما نمایان می شود که جوانان به خوبی نقش مهم و تاثیر گذارشان را در پیشرفت روزافزون ایران اسلامی در عرصه های مختلف را به خوبی ایفا کردند.

وی افزود: در چهل سال گذشته، در هر عرصه ای که جوانان متعهد و انقلابی ورود پیدا کردند، به خوبی خوش درخشیدند و با ورود انقلاب اسلامی به دهه پنجم، نقش جوانان متعهد بیش از پیش مورد توجه است.

خیراندیش گفت: اگر از جوانان مومن ایران اسلامی انتظار تداوم نقش آفرینی ها و تاثیرگذاری های گذشته را داریم باید درحوزه جوانان مسئولین غفلت نکنند و با بی تفاوتی و کم کاری در حوزه مطالبات جدی و بحق جوانان، انرژی، انگیزه و نشاط جوانی برای پیشرفت و توسعه میهن اسلامی مان را به سمت خاموشی سوق ندهند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: انتخاب نسل جوان به عنوان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب، در حقیقت انتخاب یک منبع انرژی جدید برای انقلاب اسلامی است و مأموریتی بزرگ برای جوانان نسل امروز است که وظیفه بزرگ و مقدس پیشبرد گام بزرگ دوم انقلاب را به عهده دارند تا دسترنج تلاش چهل ساله نسل گذشته را گسترش دهند.

رئیس مجمع تشکل های مردم نهاد استان اردبیل گفت: نمی شود از جوانان هزاران انتظار در عرصه های مختلف داشت اما به مطالبات بحق آنان بی تفاوت و غافل بود.

وی در ادامه سخنان خود به سلسله نشست های ستاد ساماندهی امور جوانان استان اشاره کرد و گفت: در این نشست مصوب شد جلسه ستاد ساماندهی جوانان ۴۵ روز یک بار تشکیل و در آن  نمایندگان جوانان عضو ستاد ساماندهی در کارگروه اشتغال نیز عضویت پیدا کنند.

خیراندیش به بحث مشکلات تسهیلات ازدواج جوانان نیز اشاره کرد و گفت: اگر جوانی در صف نوبت دریافت وام ازدواج است یا خارج از ایین نامه سخت گیری می شود گزارش کند تا اعضای ستاد ساماندهی به عنوان نماینده جوانان در ستاد ساماندهی جوانان پیگیر مسئله شوند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد