سرویس: سیاسی
کد خبر: 90544
|
08:29 - 1400/02/27
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

مردمداری و آگاه‌سازی جامعه، از قواعد اساسی روابط عمومی و ارتباطات است

مردمداری و آگاه‌سازی جامعه، از قواعد اساسی روابط عمومی و ارتباطات است
استاندار اردبیل با بیان اینکه مردمداری و آگاه‌سازی جامعه، از قواعد اساسی روابط عمومی و ارتباطات است که در کلام وحی و سیره معصومین (ع) هم مورد توجه قرار گرفته‌اند، گفت:روابط عمومی دستگاه های اجرایی، نقش مهمی در ارائه خدمات فاخر به مردم دارند.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو استاندار  اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی  را به تمامی دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود: بی‌گمان، دانش جهانی ارتباطات و روابط عمومی به لحاظ دربرداشتن فرآیندهای مهمی مانند ارتباط با مردم، دیدن واقعیات،  شنیدن حرف‌های سازنده مخاطبان و نظایر این‌ها از عناصر دخیل در تقویت پیوند مردم  با دولت و نهایتا تحقق توسعه پایدار به شمار می‌رود. 

وی ادامه داد: قواعد اساسی روابط عمومی و ارتباطات، همچون مردمداری و آگاه‌سازی جامعه، در کلام وحی و سیره حضرات معصومین (ع) هم مورد توجه قرار گرفته‌اند که موید ارزشمندی این دو مقوله بنیادین است.

بهنام جو از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان خواست به نحو احسن از فعالیت‌های روابط عمومی دستگاه تحت مسئولیت خود حمایت کنند تا در سایه همت مضاعف شاهد پویایی بیش‌تر در استان و خدمت‌رسانی فاخرتر به مردم بود.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های ارتباطاتی با مغتنم شمردن فرصت پیش آمده برای خدمتگزاری و با جلب همراهی و همدلی حداکثری همکاران‌شان در سطوح مختلف سازمانی، از لحظه لحظه ایام مسئولیت خود برای انجام دقیق و صحیح وظیفه، ازجمله تقویت مطلوب زیرساخت‌های ارتباطی در منطقه، استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد