سرویس: سیاسی
کد خبر: 90555
|
15:29 - 1400/02/28
نسخه چاپی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع):

شیشه عمر استکبار بزودی با نابودی اسرائیل می شکند/ مردم جهان، مدیون مقاومت مردم غزه هستند

شیشه عمر استکبار بزودی با نابودی اسرائیل می شکند/ مردم جهان، مدیون مقاومت مردم غزه هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه مردم جهان امروز مدیون مقاومت مردم غزه هستند گفت:در سایه مقاومت مردم فلسطین و غزه است که شعار اسرائیل، از نیل تا فرات به زباله دان تاریخ سپرده شده است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون اردبیل به روشنگری در خصوص حوادث منطقه به ویژه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و موشک باران مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی توسط گروه های مقاومت فلسطینی  پرداخت و گفت: قضیه فلسطین، قضیه حزبی و جناحی نیست چراکه امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با نامگذاری روز جهانی قدس، اهمیت قدس شریف را متذکر شده و با جهانی کردن مسئله قدس، نوید آزادی فلسطین به عنوان قطعه ای از خاک اسلام از دست اشغالگران را دادند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح فلسفه وجودی رژیم مجعول اسرائیل پرداخت و گفت: استکبار جهانی با تاسیس اسرائیل در حقیقت به دنبال سیطره بر منطقه و غارت و چپاول منابع طبیعی موجود است.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه در هر کجای عالم که جرم و جنایتی رخ می دهد ردپای رژیم صهیونیستی نیز دیده می شود، گفت: این رژیم منحوس علاوه بر ایجاد آشوب، قتل و غارت و ترور در منطقه، داعش را نیز راه اندازی و تجهیز کرد تا به اهداف شوم خود برسد.

وی گفت: مجروحین داعشی نیز در جنگ سوریه به اسرائیل منتقل شده و مداوا می شدند، تا مهر تاییدی بر این موضوع زده شود که هر جا نقض حقوق بشر رخ می دهد، پای صهیونیست ها نیز در میان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) از رژیم صهیونیستی به عنوان طراح ترورها و جنایات بشری در جهان نام برد و گفت: اگر این غده سرطانی از میان برود، جهان اسلام نیز روی آرامش خواهد دید.

وی با بیان اینکه نابودی اسرائیل غاصب، نجات بشریت است، گفت: امروز حتی مسیحیت نیز از دست رژیم صهیونیستی آسایش ندارد و جنایات اسرائیل دامن مسیحیان در سرزمین های اشغالی را نیز گرفته است.

حجت الاسلام فیاضی رگ حیاتی اقتصاد جهان را از آن صهیونیست ها دانست و گفت: امروز اقتصاد جهان را صهیونیست ها اداره کرده و غرب را برده خود کرده اند.

وی از مقاومت مردم غزه به عنوان خط مقدم مظلومین جهان برابر صهیونیست ها نام برد و گفت: امروز مقاومت مرم فلسطین و غزه در برابر رژیم صهیونیستی در راستای تامین منافع مظلومان جهان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه مردم جهان امروز مدیون مقاومت مردم غزه هستند گفت:در سایه مقاومت مردم فلسطین و غزه است که شعار اسرائیل، از نیل تا فرات به زباله دان تاریخ سپرده شده است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد رژیم صهیونیستی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از اسرائیل بعنوان پادگان تروریست ها نام بردند، گفت: برخی حکام ساده لوح عرب با رفتار مغرضانه خود دَم از سازش با رژیم مجعول صهیونیست می زنند که این همان تیشه به ریشه خود زدن است چراکه اسرائیل غاصب درصدد است تا با تضعیف کشورهای اسلامی، نا امنی در جهان را ترویج داده و به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام فیاضی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنان یک اندیشمند استرالیایی که حتی مسلمان هم نیست اشاره کرد و گفت: این روشنفکر استرالیایی می گوید؛ آمریکا در خاورمیانه سگ هاری به نام اسرائیل دارد که اگر از میان برود بشریت نجات خواهد یافت.

وی تصریح کرد: همه شواهد گویای این است که بزودی با نابودی اسرائیل، هیمنه ی استکبار نیز از هم خواهد پاشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه مردم جهان امروز مدیون مقاومت مردم غزه هستند گفت: در سایه مقاومت مردم فلسطین و غزه است که شعار اسرائیل، از نیل تا فرات به زباله دان تاریخ سپرده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ژاندرم های منطقه نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا با ورود به عراق و اشغال این کشور با 4300 نظامی کشته مواجهه شد و نتوانست اهداف خود را بطور کامل در خاورمیانه اجرا کند بنابراین عربستان را ژاندارم منطقه قرار داد گه این رژیم نیز علی رغم تحمیل جنگ به مردم یمن،نتوانست کاری از پیش به جلو ببرد.

حجت الاسلام فیاضی با بیان اینکه شیشه عمر استکبار بزودی با نابودی اسرائیل  می شکند، گفت: امروز این موضوع بر تئوریسین های آمریکایی نیز مشهود است بنابراین دست به هرکاری می زنند تا اُبُهَت پوشالی خود را حفظ کنند.

وی به ادعاهای طرفداران لیبرال دموکراسی برای نجات جهان اشاره کرد و گفت: آمریکا 100سال است که با اندیشه لیبرال دموکراسی بر جهان حکومت می کند و اسرائیل نیز ولد نامشروع این تفکر است که هر دو به زودی به قعر تاریخ سقوط خواهند کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به تفکرات فوکویاما نیز اشاره کرد و گفت: به اذعان فوکویاما این نظریه پرداز آمریکایی، جمهوری اسلامی ایران با مدیریت و رهبری آیت الله خامنه ای در واقع خط بطلانی بر اندیشه های غربی لیبرال دموکراسی زده و اندیشه ی جدیدی تحت عنوان مقاومت را در جهان بنا نهاده که این اندیشه امروز اندیشه و گفتمان غالب در جهان است.

وی از اسرائیل غاصب به عنوان گرانیگاه ظلم و ستم در جهان نام برده و به تشریح تاریخچه خصومت صهیونیست ها با مسلمانان پرداخت و گفت: یکی از نمایندگان مجلس اسرائیل در اظهار نظری گفته است که اگر قادر نباشیم 200میلیون عرب منطقه را از بین ببریم اما می توانیم 2 میلیون مسلملان عرب  مستقر در غزه را قتل عام کنیم  و این سخنان حکایت از اوج کینه و قساوت دشمنان اسلام دارد.

حجت الاسلام فیاضی انقلاب ایران را برگرفته از تعالیم اسلام ناب محمدی دانست و گفت: امروز مسلمانان جهان فراتر از مرزهای ایران،لبیک گوی فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و نابودی رژیم صهیونیسم نیز بشارتی برای مسلمانان جهان است که بزودی محقق خواهد شد.

وی گفت: ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با تمام وجود از ملت مظلوم  و ستمدیده فلسطین حمایت کرده و تا آزادی قدس شریف در کنار انها خواهد بود.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد