سرویس: سیاسی
کد خبر: 91032
|
20:18 - 1400/04/03
نسخه چاپی

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ایران، به قدرتمندترین بازیگر استراتژیک منطقه تبدیل می شود/ نیازمند یک انقلاب اداری و تحول جدید در کشور هستیم

ایران، به قدرتمندترین بازیگر استراتژیک منطقه  تبدیل می شود/ نیازمند یک انقلاب اداری و تحول جدید در کشور هستیم
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه باید قدرتمندترین بازیگر استراتژیک منطقه در تمامی عرصه ها تبدیل شویم، گفت: رسالت و ماموریت تاریخی ما این است که بتوانیم الگوی مناسب برای دنیا باشیم و برای محقق شدن این امر نیازمند یک انقلاب اداری و تحول جدید در کشور هستیم.

به گزارش سبلان ما ، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در آیین شکرانه حضور مردم در انتخابات که عصر امروز در محوطه شهیدگاه اردبیل برگزار شد،گفت: اگر می خواهیم نقش تاریخی خود را ایفا کنیم باید قدرتمندترین بازیگر استراتژیک منطقه در تمامی عرصه ها تبدیل شویم.

وی با بیان اینکه امروز ۸۰ درصد مردم دغدغه مند هستند و مشکلات عدیده اجتماعی، اقتصادی و معیشتی مردم در ایام روزه به روز در افزایش است، گفت: رسالت و ماموریت تاریخی ما هست که بتوانیم الگوی مناسب برای دنیا باشیم و برای محقق شدن این امر نیازمند یک انقلاب اداری و تحول جدید در کشور هستیم.

نیکزاد با بیان اینکه گام دوم انقلاب شعار نیست، یک ضرورت مهم در کشور است و اگر محقق نشود در کشور عقب افتادگی اساسی خواهیم داشت، گفت: اختلاف بین قوا درگیری در داخل قدرت یکی از معضلات بزرگ کشور است و برای تجمیع قدرت ها، وحدت ملی هستیم که برای پایان دادن به این امر نیازمند محقق شدن گام دوم انقلاب هستیم.

وی افزود: گام دوم انقلاب مصداق آیات شریف قرآن کریم برای وحدت قوا، تحول انقلاب اسلامی است که برای محقق شدن آنها هزینه ها باید کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب  به اروپائیان گفت: در دنیا بین ۲۱۸ کشور، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک گام از همه کشورها جلوتر هستیم و این عدله از یک عقبه علمی و تاریخی برخوردار است و یکی از مصداق های آن انتخاب رئیس دولت توسط خود ملت ایران محقق می شود که این یک افتخار بزرگ در کل کشورهای دنیا است.

 

سید حامد عاملی رئیس ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی نیز در این مراسم ضمن تبریک انتخاب شایسته آیت‌الله رئیسی گفت: سلام گرم آیت‌الله رئیسی را به مردم حسینی اردبیل می رسانم و از مردم شریف استان اردبیل در حمایت از آیت‌الله رئیسی و حضور در پای صندوق‌های رأی قدر دانی می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز جشن واقعی را زمانی می گیریم که اهداف و برنامه های مد نظر دولت و ملت است محقق شود، گفت: پیروز واقعی امروز ملت بزرگ ایران است، چرا که این حماسه بزرگ را روز ۲۸ خردادماه انجام دادند.

عاملی گفت: آرزو می کنیم در فصل جدید شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی کشورمان و اشتغال جوانان عزیز کشور و استان اردبیل باشیم.

 محمود عباس زاده مشگینی سخنگوی امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: اصل شکر بر آن است که خیر و منفعت آن به مردم برسد.

وی افزود: برای پیشرفت و توسعه باید از تک روی و یک جانبه گرای پرهیز و با مولفه های اقتصادی گام های بلند را برداشت.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد