سرویس: اقتصادی
کد خبر: 91386
|
01:23 - 1400/05/01
نسخه چاپی

عباسزاده مشکینی:

نیروگاه زمین گرمایی تا پایان 1400 به بهره برداری می رسد

نیروگاه زمین گرمایی تا پایان  1400 به بهره برداری می رسد
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس با حضور در نیروگاه زمین گرمایی این شهرستان گفت: با بهره برداری از نیروگاه زمین گرمایی، حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری مشگین شهر نیز به رشد و شکوفایی بیش از پیش خواهد رسید.

به گزارش سبلان ما ، محمود عباس زاده نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی عصر جمعه با حضور در نیروگاه زمین گرمایی این شهرستان ضمن بازدید از روند اجرایی این نیروگاه گفت: با بهره برداری از این نیروگاه ، حوزه کشاورزی و صنعتی و گردشگری مشگین شهر نیز به رشد و شکوفایی بیش از پیش خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نیروگاه زمین گرمایی مشکین شهر یکی از منحصر به فرد ترین نیروگاه بخاری در کشور است، گفت: تکنیل  و بهره برداری ظرفیت نیروگاه زمین گرمایی  موجب افزایش سی الی چهل مگاوات برق در استان خواهد شد که این میزان انرژی  موجب توسعه و عمران و آبادانی  بیش از پیش  مشکین شهر خواهد شد.

عباسزاده از  زحمات چندین ساله کارشناسان و تکنسین های فنی نیروگاه زمین گرمایی قدر دانی کرد و گفت:  شمارش معکوس برای افتتاح این نیروگاه مهم تا پایان سال ۱۴۰۰ به شمارش درآمده است.

وی با بیان اینکه تولید برق در این منطقه برای رشد و شکوفایی در حوزه کشاورزی و صنعتی و گردشگری  مشگین شهر کمک خواهد کرد، گفت: تا بهره برداری کامل از نیروگاه زمین گرمایی پیگیر مسائل و مشکلات و روند اجرائیات نیروگاه خواهد بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد