سرویس: اقتصادی
کد خبر: 92115
|
20:39 - 1400/06/22
نسخه چاپی

اولین واحد تولیدی فرش ماشینی در اردبیل افتتاح شد

اولین واحد تولیدی فرش ماشینی در اردبیل افتتاح شد
اولین واحد تولیدی فرش ماشینی با ظرفیت تولید 12هزار تخته فرش در شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد.

به گزارش سبلان ما ،  اولین واحد تولیدی فرش ماشینی اردبیل عصر امروز با حضور م مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل  و رامین صادقی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت در شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد.

فرماندار اردبیل در این مراسم با اشاره به اینکه این واحد تولیدی برای اولین بار در استان راه اندازی می‌شود افزود: فرش ماشینی تولیدی این واحد علاوه بر تامین نیاز منطقه به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

 امامی یگانه گفت: میزان تولید این واحد سالانه ۱۲هزار متر مربع خواهد بود که ظرفیت افزایش تولید را نیز دارد.

وی از احیای۱۵ واحد تولیدی راکد در شهرستان اردبیل خبر داد و گفت: ۸۰ میلیارد تومان برای این امر سرمایه گذاری شده و برای حدود ۱۰۰نفر فرصت اشتغال فراهم شده است.

 رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: سالانه ۱۲هزار تخته فرش ماشینی در این واحد تولید و به بازار هدف ارسال خواهد شد.

وی افزود: واحد تولیدی فرش ماشینی در استان اردبیل با سرمایه‌گذاری ۱۵میلیارد تومانی بخش خصوصی ایجاد شده است.

صادقی گفت: این واحد تولیدی در مساحت بیش از سه‌هزار متر مربع زمین و با زیربنای ۸۴۰متر مربع در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل آغاز به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به تولیدات متنوع از فرش ماشینی برای مصرف داخلی و صادرات در این واحد تولیدی، تصریح کرد: ۱۸ نفر به‌صورت مستقیم در هر شیفت کاری واحد تولیدی فرش ماشینی اردبیل مشغول به‌کار هستند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد