سرویس: سیاسی
کد خبر: 92398
|
17:54 - 1400/07/08
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

استاندار جدید اردبیل از رویش‌های انقلاب است/رسانه‌ها وحدت نمایندگان را بر هم نزنند

استاندار جدید اردبیل از رویش‌های انقلاب است/رسانه‌ها وحدت نمایندگان را بر هم نزنند
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سید حامد عاملی از رویش های انقلاب است که امیدواریم جایگاه استان اردبیل را در حوزه های مختلف اقتصادی و صنعتی ارتقا بخشد.

به گزارش سبلان ما ، سید غنی نظری عصر روز پنجشبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار اردبیل که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: اولین مطالبه ما از دولت سیزدهم و وزرای آقای  رییسی رفع مشکلات تورم ۶۹ درصدی در کشور است.

وی با بیان اینکه  استاندار جدید اردبیل از رویش های انقلاب است، افزود: سید حامد عاملی از یک خانواده اصیل است که امیدواریم آینده استان اردبیل را در حوزه های مختلف و عرصه های مهم اقتصادی و صنعتی توسعه و ارتقا ببخشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با تاکید بر اینکه فعالان فضای مجازی و رسانه ها وحدت نمایندگان استان را برهم نزنند، گفت:  می خواهم بگویم که در انتخاب استاندار اردبیل هر هفت نماینده وحدت داشتند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: استاندار باید استاندار تمام مناطق استان باشد و عدالت را در توزیع بودجه و اعتبارات رعایت کند.

نظری تصریح کرد: اردبیل به شدت جزو استان های محروم کشور است و برای محرومیت زدایی باید با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان به این امر مهم و برای توسعه و بهبود وضعیت استان اردبیل بپردازیم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد