سرویس: اجتماعی
کد خبر: 92498
|
08:37 - 1400/07/17
نسخه چاپی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل خبرداد:

برگزاری بیش 150 برنامه در هفته نیروی انتظامی استان اردبیل

برگزاری بیش 150 برنامه در هفته نیروی انتظامی استان اردبیل
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: در طول هفته ناجا بیش از ۱5۰ برنامه متنوع فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، ورزشی و رسانه‌ای جهت اجرا پیش بینی کرده ایم.

به گزارش سبلان ما ،میر رسول موسوی افشار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی با شعار “پلیس هوشمند امنیت پایدار”  از امروز صبح با برگزاری صبحگاه مشترک آغاز و روز جمعه 23 مهرماه با حضور با شکوه کارکنان نیروی انتظامی در نماز جمعه به پایام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بیش 150 برنامه متنوع در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی استان اردبیل برگزار می شود، افزود: از جمله مهمترین برنامه این هفته حضور مسئولان و کارشناسان در صدا و سیما و ارائه نظرات و راهکارهای پیشگیری از جرایم، دیدار از خانواده شهدا و دیدار با امام جمعه اردبیل و ملاقات عمومی مردم با مسئولان نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل، تصریح کرد: برگزاری مسابقات  دوچرخه سواری همیاران پلیس ،تجلیل از طلایه داران فرهنگ ترافیک، مانور موتور سیلکت سوران قانونمند، افتتاح پروژه های عمرانی ،حضور در مناطق محروم و ارائه خدمات مردم یاری نیز در هفته نیروی انتظامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد