سرویس: اجتماعی
کد خبر: 92524
|
11:23 - 1400/07/18
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر خبرداد:

بخشش یک بسیجی از دریافت دیه ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریالی در مشگین شهر

بخشش یک بسیجی از دریافت دیه ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریالی در مشگین شهر
فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر از گذشت و بخشش یک بسیجی از دریافت دیه ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبرداد و گفت: این کار در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش و عفو انجام گرفت.

به گزارش  سبلان ما ،سرهنگ محمدپورمندفرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از گذشت و بخشش یک بسیجی از دریافت دیه ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریالی خبرداد و گفت: این کار درراستای ترویج فرهنگ صلح و سازش و عفو انجام گرفت.

وی به تشریح جزئیات حادثه پرداخت و گفت:این بسیجی جوان اخیرا در جریان یک درگیری در یکی از کارگاه‌های سورت میوه بدلیل اصابت ضربات چاقو از سوی فرد دیگر مصدوم شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

وی گفت: پس از تشکیل پرونده قضایی ضارب به پرداخت ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال دیه در حق مضروب محکوم شده بود.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر در پایان سخنان خود به وضعیت مالی ضارب اشاره کرد و گفت: با توجه به ناتوانی محکوم جهت پرداخت دیه و با وساطت بسیج حقوقدانان و حوزه ثارالله شهری مشگین‌شهر بسیجی مصدوم از شکایت خود صرفنظر کرد و با دادن رضایت کتبی موجب آزادی متهم از زندان شد.

پورمند گذشت و ایثار را از خصایص بارز و ممتاز بسیجیان عنوان کرد و گفت: بسیجیان علاوه بر اینکه در سختی ها و دشواری ها همیار و غمخوار مردم هستند در صورت نیاز با گذشت و ایثار از حق خود نیز از زندگی مردم گره گشایی می کنند چراکه روحیه بسیجی برگیرفته از سیره عملی و رفتاری ائمه معصومین است.

 

 

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد