سرویس: مذهبی
کد خبر: 92694
|
14:18 - 1400/07/27
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

خورش رستم خلخال از مظلوم ترین نقاط استان است/ لزوم برقراری توازن و تقسیم اعتبارات در جنوب استان

خورش رستم خلخال از مظلوم ترین نقاط استان است/ لزوم برقراری توازن و تقسیم اعتبارات در جنوب استان
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به مظلومیت های بخش خورش رستم خلخال اشاره کرد و گفت: با پیگیری های مسئولین استان، هشتچین بزودی شهرستان می شود

به گزارش سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  ظهر امروز در دیدار با اهالی اهل تسنن و تشیع و ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع شهر خورش رستم خلخال اظهار داشت: در امر تقسیمات کشوری محضر وزارت کشور درخواست شهرستان شدن هشجین را طرح کردیم و با پیگیری مسئولان این امر امیدواریم بزودی محقق شود.

وی با بیان اینکه همه ساله در جشن وحدت شهرهشجین و منطقه خورش رستم خلخال حضور داشته و شاهد  وحدت و تعامل  اهالی اهل تسنن و تشیع  در این منطقه هستم  گفت: باید از پتانسیل های هشتچین برای توسعه منطقه و استان استفاده کنیم چراکه هشتچین دارای قدرت بهره وری بالایی است.

آیت الله عاملی در ادامه سخنان خود به مشکلات منطقه خورش رستم خلخال اشاره کرد و گفت:تمامی مشکلاتی که مسئولان منطقه خورش رستم خلخال طرح کردند اعم از مشکلات آب شرب، آب کشاورزی، جاده، اشتغال جوانان را به جد پیگیری خواهیم کرد.

وی از سرمایه گذاران خواست با سرمایه گذاری در  در منطقه خورش رستم خلخال در رشد و شکوفایی این منطقه نقش آفرینی کنند.

امام جمعه اردبیل محرومیت های منطقه خورش خورستم خلخال را یادآور شد و گفت: این منطقه مظلوم واقع شده است و مسئولان امر باید توجه ویژه به این منطقه داشته باشند.

وی از سپاه و بسیج خواست  منطقه خورش رستم خلخال را در اولویت برنامه های محرومیت زدایی خود قرار داده و با حل مشکلات مردم این منطقه  ضمن انجام رسالت خود، امید آفرینی کنند.

آیات الله عاملی از استاندار اردبیل و مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز خواست با حضور در منطقه کم برخوردار هشجین ، ضمن گره گشایی از مشکلات مردم این منطقه، محرومیت زدایی کرده و نقش خود را در عمران و آبادانی منطقه ایفا کنند.

وی با بیان اینکه جنوب استان در توسعه توازن و تقسیم اعتبارات دچار مشکلاتی است گفت: باید برابری و توازن در این منطقه ایجاد شود

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد