سرویس: سیاسی
کد خبر: 93071
|
13:37 - 1400/08/21
نسخه چاپی

امام جمعه موقت اصلاندوز:

لزوم توجه جدی به فرهنگ کتاب و کتابخوانی / اقدامات اخیر دولت سیزدهم امید آفرین است

لزوم توجه جدی به فرهنگ کتاب و کتابخوانی / اقدامات اخیر دولت سیزدهم امید آفرین است
امام جمعه موقت شهرستان اصلاندوز گفت: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی در روزهای اخیر اقدامات بسیار موثری ازجمله سفرهای استانی ریاست جمهوری و وزرا، وحضور مقتدرانه در سطح جهان و اجرای طرح‌هایی در حوزه مسکن انجام داده است که برای مردم بسیار امیدآفرین است و نوید حل مشکلات را می‌دهد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام شهریار مسلم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: خانواده یکی از نهادهای مهم و اساسی جامعه است و از این رو دین مبین اسلام ارزش ویژه‌از به نهاد خانواده داده است و با ارائه‌های برنامه‌های جامع و تاثیرگذار نسبت به این امر مهم تاکید ویژه ای دارد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی افزود: امروز دشمنان در جنگ نرم و سایبری علیه ایران اسلامی نهاد خانواده را نیز نشانه گرفته است لذا باید با حفظ احترامات و مسائل تربیتی بنیان و پیوند خانواده را حفظ کنیم و‌همچنین امر به معروف و نهی از منکر در تربیت فرزندان در خانواده نیز نقش مهمی دارد.

مسلم با تاکید بر اقدامات تاثیرگذار دولت سیزدهم در کشور تصریح کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی در روزهای اخیر اقدامات بسیار موثری ازجمله سفرهای استانی ریاست جمهوری و وزرا، وحضور مقتدرانه در سطح جهان و اجرای طرح‌هایی در حوزه مسکن انجام داده است که برای مردم بسیار امیدآفرین است و نوید حل مشکلات را می‌دهد.

امام جمعه موقت شهرستان اصلاندوز اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران را نمایش اقتدار ایران دانست و بیان کرد: همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جریان دزدی نفت در دریای عمان با اقدام مقتدرانه و واکنش به موقع و جدی اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نمایش گذاشتند.

وی با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: در جامعه و عصر امروزی باید نسبت به فرهنگ کتاب و کتابخوانی توجه ویژه شود و این موضوع دغدغه اساسی مقام معظم رهبری نیز است و همچنین در خانواده‌ها نیز باید به این امر توجه شود چراکه کتاب و کتابخوانی در توسعه علمی و فرهنگی جامعه نقش اساسی و تعیین کننده دارد.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد