12:11 - 1395/04/28
کد خبر: 55041

بعد از 9 سال توقف؛

تکمیل "پروژه ساری‌سو" 40 ماه دیگر تمدید شد

مدیران شرکت‎های توسعه و گردشگری ایران و طلایه‌داران از اتمام پروژه ساری سو در 40 ماه آینده خبر دادند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازچشمه لر،قایمیان  مدیرعامل شرکت طلایه داران  در حاشیه بازدید از پروژه نیمه کاره" ساری سو  "گفت:   بر اساس توافق انجام شده  این پروژه در چند فاز آغاز شده و در بازه زمانی 40 ماهه به پایان می رسد.

 

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/236399.jpg

 

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز افزود: پروژه چندین ساله معطل و متوقف مانده طلایه‌داران در سرعین با ورود شرکت توسعه گردشگری ایران و حجم سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ما تصمیم گرفتیم تا این پروژه را بعد از 9 سال توقف با رایزنی که با مجریان این پروژه داشتیم ونشست با هیأت مدیره شرکت طلایه‌داران زمینه فعال شدن این پروژه را با عقد قراردادی فراهم کنیم تا شرکت توسعه گردشگری ایران بتواند این پروژه را اجرایی کند.

عملیات اجرایی پروژه ساری سو  سرعین در سال 86 شروع شده بود و بعد از وقفه 9 ساله صحنه ای نا زیبا را در مرکز شهر توریستی سرعین ایجاده کرده است.
در این چند سال بارهای به  تکمیل این پروژه اشاره شده اما روند رو به رشدی دیده نمی شود.
در جلسه اخیر نمایندگان اردبیل، نیر، نمین و سرعین به تکمیل ساری سو اشاره شد و بدری نیز در این باره  به خبرنگارچشمه لرگفت:با پیگیری های انجام شده  احداث مجتمع ساری سو سرعین پس چندین سال عملیاتی خواهد شد .
 
http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/236401.jpg
 

انتهای پیام/