14:47 - 1395/10/22
کد خبر: 62375

با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد؛

مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در اصلاندوز+تصاویر

یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام(ره) و رهبری با حضور قشرهای مختلف مردم اصلاندوز گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازارس تبار،در پی ارتحال یار و همگام امام و رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضور امام جمعه اصلاندوز،بخشدار اصلاندوز،فرماندهان نظامی و انتظامی،روحانیون ،مسئولان ادارات و اقشار مختلف مردم مراسم ترحیم صبح امروز چهارشنبه از سوی ستاد برگزاری مراسمات اصلاندوز در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در سخنانی با تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی به دوران زندگانی ایشان اشاره کرد و گفت:مرحوم هاشمی رفسنجانی در طول دوران نهضت اسلامی تا پیروزی انقلاب اسلامی، امور اساسی و بسیار سخت بر دوش ‏این شخصیت بزرگ و مبارز بود.

وی با اشاره به زحمات متمادی رفسنجانی در طول زندگی خود چه قبل از انقلاب و چه  بعد از انقلاب افزود:آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره در کنار امام(ره) و تا ‏آخرین لحظه زندگی و عمر پربرکت خود نیز یار امام و انقلاب و رهبری بود.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به نقش علما در جامعه و اسلام اشاره کرد و گفت:قلم علما با خون شهداست و مثال عالم در زمین مانند ستاره ای در آسمان است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به تشییع پرشکوه پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی  گفت:مردم بصورت خودجوش و با علاقه به مرجعیت و مقام معظم رهبری در تشییع پیکر ایشان شرکت کردند و این نشان می دهد که مردم خادم را خوب می شناسند.

وی به وظیفه مسئولان در قبال مردم اشاره کرد و گفت:مردم با این حرکت و اتحاد حجت را تمام کردند و لذا بر مسئولان وظیفه است شبانه روزی بیش از پیش به مردم خدمت کنند.

امام جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور پرشکوم مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی و تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) و سپاه و بسیج و سایر نیروهای مسلح به جهت برقراری امنیت در این مراسم گفت:خیل عظیم ملت آگاه و بصیران ایران اسلامی در این مراسم افتخار نظام است.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان از دست اندرکاران و ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر اصلاندوز قدردانی کرد.

در ادامه حنیفه گل زاده از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مرثیه سرایی کرده و حاضران نیز به سینه زنی و عزاداری پرداختند.

 

 

انتهای پیام/