09:16 - 1395/10/23
کد خبر: 62391

نخستین کاروان محرومیت زدایی شهید مدافع حرم علی آقایی تشکیل شد

خدمات رسانی رایگان بهداشتی و پزشکی در روستای اهل تسنن کریق

نخستین کاروان شهید مدافع حرم علی آقایی با حضور در روستای اهل تسنن کریق از توابع هیر خدمات بهداشتی و پزشکی ارائه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازآذرسلام، کاروان محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل با نام شهید مدافع حرم اردبیل شهید علی آقایی در روستای کریق بخش هیر حضور یافته و اقدام به خدمات رسانی برای اهالی این روستا کردند.

 

 

سرگرد پاسدار جواد نوحی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه فعالیت این کاروان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم صورت گرفت گفت: این کاروان نخستین کاروانی است که در سطح استان با نام شهدای مدافع حرم به صحنه آمده است.

 

 

وی افزود: 25 دستگاه اجرایی مرتبط با کاروان های محرومیت زدایی شهر اردبیل در این کاروان حضور داشتند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی این روستای محروم قرار گرفتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل در ادامه با بیان اینکه این کاروان علاوه بر مردم این روستا با حضور تیم های پزشکی، چشم پزشکی، دندانپزشکی و پزشکان متخصص در مدارس به دانش آموزان خدمات رسانده است.

 


سرگرد نوحی توزیع اقلام بهداشتی در بین دانش آموزان روستای کریق را از دیگر برنامه های کاروان محرومیت زدایی شهید مدافع حرم علی آقایی برشمرد و گفت: روستاهای دمدمه و انیلو بخش هیر از دیگر برنامه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل در روزهای آتی خواهد بود.

روستای کریق از روستاهایی است که نزدیک 40 درصد از اهالی آن را برادران و خواهران اهل تسنن تشکیل می دهد.

 

انتهای پیام/